AD ad ad aaaad.... føj føj føj for pokker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Pia.

I mit køkken kravlede noget så stort at I tror det er løgn... - har aldrig i mit liv set så stor en bille-ting... den var så lang som de prikker jeg laver her under...

..............................................................(det er helt seriøst, den kunne ikke være i bunden af en kop)

- stor og tyk, den var brun og jeg tror faktsik den havde vinger... den havde en brod lign. ting som en bi, bare 5 gange så stor og lang... hvad pokker kan det være for et dyr ??? den blev fanget i en kop og kvalt i fluegift (det tog sin tid) - er seriøst bange for det er et eller andet dyr som er kommet hjem sammen med bananerne eller mine vindruer.... uuuufffff....

er faktsik lidt ked af jeg ikke tog et billede af den nu... tror seriøst jeg får onde drømme i nat....

Nå, måtte bare dele det med nogen.... har som sagt aldrig set så lang en bille-lign-fætter med kæmpe brod....

Knus og minde om at ryste jeres dyner inden I går i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

SHERO

var det sådan en her??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

ad ja det tror jeg faktisk det var....., uuuuffffff..... den var bare længere syntes jeg .... men de er måske i forskellige str.... ad den er klam...

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

ved du hvad det er for en ?????

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Griner tak for et godt grin   Og hvor er jeg dog glad for det ikke var mig der faldt over den ha ha hader små kryp eller i dit tilfælde stort kryp ha ha... Aner ikke hvad det kunne være men føj det lyder klamt... 

Knus Diana som sider med kuldegysninger på armene ad ad.

Anmeld

26. maj 2009

SHERO

Lige fundet et andet billede...

her ligner den mere (tror jeg) Det er en oldenborre, de er super klamme men ikke farlige... og lever i danmark, så du kan sagtens sove trygt i nat...:-) og de kan blive ret så store...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Tullen85 skriver:

var det sådan en her??

Ha ha kanon du lige finder et billed.

Anmeld

26. maj 2009

Tina2

Åh nej, føj da!!!!!!

Kan huske en dag jeg var i Fakta og sku ha bananer og pludselig da jeg stod der og rodede i dem lå er bare et MEGA guldsmed-agtigt dyr (dødt), føøøøj!!!!! Sku ikke liiiiige ha bananer alligevel den dag!!!!!!!

Hvor klamt den var så stor, jeg håber ikke du ser flere af den slags!!!!!!!!!!!!!!!

Knus Tina (som sad i sofaen iaften og pludselig kravlede der en edderkop på armlænen) YYYYYYRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

Diana... skriver:

Griner tak for et godt grin   Og hvor er jeg dog glad for det ikke var mig der faldt over den ha ha hader små kryp eller i dit tilfælde stort kryp ha ha... Aner ikke hvad det kunne være men føj det lyder klamt... 

Knus Diana som sider med kuldegysninger på armene ad ad.

tak for dine søde ord.... jeg kan heller ikke slappe af igen og tjekker det hele for om der er flere.... - men hvad er chancen for der er to.... !!!!!

Nu kan du se den på billedet..... er den ikke klam....... !!!!!!!!!!!!!!!! AD AD AD.... hader bare kryb....

Anmeld

26. maj 2009

Nadi

AD  Jeg kan bare ikke have sådan nogle kravl og kryb!!

Tullen85: Hvor ved du sådan noget fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.