22 nyhederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Nadi

bringer et indslag med autostole, det skal jeg ihvertfald se. Det er simpelthen noget af det je frygter allermest, det er at selv om det er en godkendt og god autustol vi har så er den bare ikke god nok i det øjeblik hvor den faktisk skal. Jeg håber selvfølgelig aldrig vi kommer ud for en ulykke, 7-9-13, men hvis vi gjorde så ville jeg bare aldrig kunne tilgive mig selv hvis den ikke var god nok.

Har I andre fuld tillid til jeres autostole eller ligger denne lumske, trælse tanke også I jeres baghoveder??

Nu skal det heller ikke forstås at jeg slet ikke har tillid til den autostol vi har, ellers satte jeg jo ikke min søn i den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Chris H

Ejjj det ville jeg gerne have set. Havde ikke hørt at det kom, og så var der jo også lige Paradise Hotel

Indtil i går tror jeg nok at jeg havde tillid til vores autostole, men så en artikel på Ekstra Bladet el. BT som netop satte tvivl ved sikkerheden, og så kan man jo ikke helt lade være med at tænke på det.

Var det et godt indslag?

Anmeld

27. maj 2009

birgittemarie

Oh fyyyh, jeg har det på præcis samme måde som dig! Det er så frygteligt, for uanset, hvilken autostol, man har valgt, forhindrer det jo ikke én i at have installeret den forkert og det går jeg stadig rundt og forsøger at overbevise mig selv om, at vi ikke har. Og det er stadig ikke lykkedes helt.

Det burde være muligt at få alle autostole installeret af fagfolk. (Det kan vi nemlig ikke, fordi vores er fra Sverige og ingen, jeg har spurgt i DK vil gøre det, fordi de ikke forhandler den.)

Knus B, på vej til jordemoder

Anmeld

27. maj 2009

Loggidut

Jeg så det...og vores babystol er en af dem hvor man vipper sædet op, og knalder selen ned bag selve sædet...og nu ved jeg ikke helt om jeg tør stole på den...ikke efter det program i går!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.