Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
indlægges imorgen og ha 4 modnings piller i alt har stadigvæk ½cm livmoderhals og er modnet lidt, de siger det tager ikke over en uge at blive helt modnet nok 4 dage til det kan ske samme dag..
39+o er så glad for at de vil sætte mig igang..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha held og lykke med det!! Vh stine
StineW79 skriver: Uha held og lykke med det!! Vh stine
tusinde tak
skal jo ha 4 modnings piller indtil de kan tage vandet
er så spændt ...
natashalarsen skriver: Eindlægges imorgen og ha 4 modnings piller i alt har stadigvæk ½cm livmoderhals og er modnet lidt, de siger det tager ikke over en uge at blive helt modnet nok 4 dage til det kan ske samme dag.. 39+o er så glad for at de vil sætte mig igang..
Eindlægges imorgen og ha 4 modnings piller i alt har stadigvæk ½cm livmoderhals og er modnet lidt, de siger det tager ikke over en uge at blive helt modnet nok 4 dage til det kan ske samme dag..
Chili skriver: Ej, gid det var mig! Men held og lykke i hvert fald
Ej, gid det var mig! Men held og lykke i hvert fald
det er en lettelse for mig
er bare helt højt humor.
hvor langt er du?
Lukasmor skriver: Uhhh held og lykke med det! Håber du får en dejlig fødsel!Ps. Troede du sad og skrev med dig selv. Jeres billeder ligner rigtig meget hinandens
Uhhh held og lykke med det! Håber du får en dejlig fødsel!Ps. Troede du sad og skrev med dig selv. Jeres billeder ligner rigtig meget hinandens
gud ja kan jeg da godt se
tusinde mange tak håber ikke det bliver et langt forløb
natashalarsen skriver: det er en lettelse for mig er bare helt højt humor. hvor langt er du?
Jeg er 38+5, så synes også det må være min tur snart
Synes da min er bare lidt større
Men kan godt se billederne er stillet op på samme måde hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128