Jeg har fået krøllet. Thea græder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Ella skriver:

Nåh hvor sødt sagt

Vi har lige spist aftensmad med moster, og thea var også hurtig til at be im krøller. Heldigvis blev de enige om at vente lidt endnu ( min 10 år) vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

FrkZier

StineW79 skriver:

Hun er nemlig bare sød. Men syntes alligevel jeg var nød til at sige til hende at det er kun er voksende der må får krøller, hvorefter at hun begynder at vise at man jo bare ka rulle det op, med sådan en der bliver varm ( krøllejern ) og det sku altså være nu!! Blev enige om at vente med køllerne ril en anden dag, også gå hjem og bage kage i stedet for... Vh stine

kage er da også langt bedre end krøller

Anmeld

11. oktober 2012

Mother-love

Hehhe hvor sødt. Der er da ikke noget mere fantastisk at få afvide at man er smukaf sit barn.. det må dæmme være stort at få afvide

Anmeld

11. oktober 2012

StineW79

FrkZier skriver:

kage er da også langt bedre end krøller

Ja vi leger rosa fra rouladegade, hvor hun er rosa og jeg er bertram, også bager vi bare for vildt. Det er så hyggeligt og meget bedre end krøller vh stine

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

StineW79 skriver:

Ja vi leger rosa fra rouladegade, hvor hun er rosa og jeg er bertram, også bager vi bare for vildt. Det er så hyggeligt og meget bedre end krøller vh stine

hehe det lyder da også hyggeligt

Anmeld

11. oktober 2012

StineW79

michelledam skriver:

Hehhe hvor sødt. Der er da ikke noget mere fantastisk at få afvide at man er smukaf sit barn.. det må dæmme være stort at få afvide

Ja det er så dejligt, at de bare siger hva de tænker. Så ved man de mener det! Vh stine

Anmeld

11. oktober 2012

StineW79

FrkZier skriver:

hehe det lyder da også hyggeligt

Ja det ka være at hun ender med at blive frisør eller kagespion. Begge dele lyder da meget godt vh stine

Anmeld

12. oktober 2012

Mor til Ella

StineW79 skriver:

Vi har lige spist aftensmad med moster, og thea var også hurtig til at be im krøller. Heldigvis blev de enige om at vente lidt endnu ( min 10 år) vh stine

Nok en god ide

Anmeld

12. oktober 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Ja i dag har jeg været nede ved min søster, der er frisør og fik lavet krøller, for første gang i 20 år. Da jeg så henter thea i børnehaven bliver hun helt vild. Først siger mor du er så flot bagefter begynder hun at græde... Jeg spørger hende hvorfor hun græder?? 

Thea svare: mor jeg vil også gerne ned til moster og ha mange krøller og du er bare så smuk.  Hun er bare dejlig!! Vh stine

årrhhh deeejlig pige <3

Anmeld

12. oktober 2012

olki

iiihh. hvor var det sødt sagt : du må være så stolt af din pige.

det er da helt fantastisk....

vil os selv gerne have krøller men det er for dyrt. (:

men måske jeg skulle vente med det til en dag jeg tjæner mere end jeg gør nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.