Jeg har fået krøllet. Thea græder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i dag har jeg været nede ved min søster, der er frisør og fik lavet krøller, for første gang i 20 år. Da jeg så henter thea i børnehaven bliver hun helt vild. Først siger mor du er så flot bagefter begynder hun at græde... Jeg spørger hende hvorfor hun græder?? 

Thea svare: mor jeg vil også gerne ned til moster og ha mange krøller og du er bare så smuk.  Hun er bare dejlig!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Sakris

Nåh hvor sødt 

Jeg vil egentlig også godt have krøller, så kan godt forstå hende

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

Sakris skriver:

Nåh hvor sødt 

Jeg vil egentlig også godt have krøller, så kan godt forstå hende

Hun er nemlig bare sød. Men syntes alligevel jeg var nød til at sige til hende at det er kun er voksende der må får krøller, hvorefter at hun begynder at vise at man jo bare ka rulle det op, med sådan en der bliver varm ( krøllejern ) og det sku altså være nu!! Blev enige om at vente med køllerne ril en anden dag, også gå hjem og bage kage i stedet for... Vh stine

Anmeld

10. oktober 2012

Dot D

Nååååårh, hvor sødt...

Anmeld

10. oktober 2012

merichs

Årh, hvor sødt 

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

Dot D skriver:

Nååååårh, hvor sødt...

Ja hun er nemlig bare så sød og dejlig. Den bedste thea i hele verden! Vh stine

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

merichs skriver:

Årh, hvor sødt 

Ja hun er bare dejlig! Og hvis det stod til hende sku vi ned i mosters salon hver dag og lege med hår! Tror måske der er en lille frisør gemt i hende! Vh stine

Anmeld

10. oktober 2012

merichs

StineW79 skriver:

Ja hun er bare dejlig! Og hvis det stod til hende sku vi ned i mosters salon hver dag og lege med hår! Tror måske der er en lille frisør gemt i hende! Vh stine

Ja det kan godt tænkes at der er en kommende frisør der 

Anmeld

10. oktober 2012

Sakris

StineW79 skriver:

Hun er nemlig bare sød. Men syntes alligevel jeg var nød til at sige til hende at det er kun er voksende der må får krøller, hvorefter at hun begynder at vise at man jo bare ka rulle det op, med sådan en der bliver varm ( krøllejern ) og det sku altså være nu!! Blev enige om at vente med køllerne ril en anden dag, også gå hjem og bage kage i stedet for... Vh stine

Hehe... Ja, da jeg var barn sad min farmor også tålmodigt med et krøllehjern i mit total glatte hår. Elskede at have krøller og ville slet ikke ud hvis det så blæste! 

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

Sakris skriver:

Hehe... Ja, da jeg var barn sad min farmor også tålmodigt med et krøllehjern i mit total glatte hår. Elskede at have krøller og ville slet ikke ud hvis det så blæste! 

Hun har prøvet at få krøller med et krøllejern en gang før, og hun syntes selv, hun var så smuk og sej. Det sjove er jo at hver morgen når hun ska ha redt hår, så bliver hun ked af det, fordi det uler, hun ska stå stille osv, men når hun er nede ved moster, ja så ka hun sidde stille i 30 min uden problemer. 

Hun vil så også gerne ha pink hår, så frygter lidt den dag hun kommer hjem med pink hår og krøller heldigvis er hun stadig kun lige blevet 4 år, så forhåbenlig går der lige et par år inden det sker... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.