Igang med maveøvelser efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

christina92

Dinna88 skriver:

Det var så lidt! Jeg styrker selv en del samtidig med at jeg har dårlig ryg, som derfor skal trænes med stilstående øvelser. Jeg har et super program fra en fys. men jeg aner ikke hvordan jeg skal beskrive det for dig

Hehe det er så i orden 

Kunne ellers være interessant.

Men vil hvertfald få fundet nogle stilstående øvelser at gå stille og rolig i gang med samt rygøvelser så tager jeg den derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Dinna88

christina92 skriver:

Hehe det er så i orden 

Kunne ellers være interessant.

Men vil hvertfald få fundet nogle stilstående øvelser at gå stille og rolig i gang med samt rygøvelser så tager jeg den derfra

Det er også et super lækkert program!

Jeg er ret sikker på at man kan finde uendeligt mange, billige dvd'er med pilates, hvis det gør det lidt nemmere Hvvis ikke du har dårlig ryg så går du bare igang. 

Anmeld

10. oktober 2012

christina92

Dinna88 skriver:

Det er også et super lækkert program!

Jeg er ret sikker på at man kan finde uendeligt mange, billige dvd'er med pilates, hvis det gør det lidt nemmere Hvvis ikke du har dårlig ryg så går du bare igang. 

Det har jeg ikke og ja, har fundet sådan en efterfødsels video med måde fedtforbrænding og en del yoga og pilates øvelser som jeg tror jeg vil se nærmere på

Anmeld

10. oktober 2012

Dinna88

christina92 skriver:

Det har jeg ikke og ja, har fundet sådan en efterfødsels video med måde fedtforbrænding og en del yoga og pilates øvelser som jeg tror jeg vil se nærmere på

Heldige dig Men det lyder da godt! Håber det bliver godt til dig

Anmeld

10. oktober 2012

christina92

Dinna88 skriver:

Heldige dig Men det lyder da godt! Håber det bliver godt til dig

Håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.