OPDATE på; Ekstra scanning pga stor mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

simone_jacobsen

Hej skønne kvinder.

Så har jeg været til scanning og der er kun 1 dreng. Ham der scannede mig tilføjede, at han havde en stor tissemand

Han vejer på nuværende tidspunkt 890g. hvilket er 13% under gennemsnittet - scannings manden tilføjede dog at alt var fint og dette snildt, og hurtigt, kan udligne sig!
Grunden til min store mave er simpelthen fordi, at min livmoder er stor. Vores basse var solidt placeret med r*ven nedad og dette skulle vi ikke bekymrer os om, han kan sagtens nå at vende sig.

Så meldingen lød; ingen bekymringer, alt ser rigtig godt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Miss BananaHammock

simone_jacobsen skriver:

Hej skønne kvinder.

Så har jeg været til scanning og der er kun 1 dreng. Ham der scannede mig tilføjede, at han havde en stor tissemand

Han vejer på nuværende tidspunkt 890g. hvilket er 13% under gennemsnittet - scannings manden tilføjede dog at alt var fint og dette snildt, og hurtigt, kan udligne sig!
Grunden til min store mave er simpelthen fordi, at min livmoder er stor. Vores basse var solidt placeret med r*ven nedad og dette skulle vi ikke bekymrer os om, han kan sagtens nå at vende sig.

Ihh hvor skønt!! En RIGTIG dreng med en stor tissemand - det er da nyheder

Anmeld

10. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Herligt, at der intet var galt

Anmeld

10. oktober 2012

Miss Church

simone_jacobsen skriver:

Hej skønne kvinder.

Skønt med en afklaring Det var sikkert dejligt at se jeres lille dreng igen  

Anmeld

10. oktober 2012

simone_jacobsen

Miss BananaHammock skriver:

Ihh hvor skønt!! En RIGTIG dreng med en stor tissemand - det er da nyheder

Faderen er også stolt og mener bestemt, at det er hans gener der er videreføret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.