HcG tal ; hvad var jeres på i uge 5+6??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Blev ringet op af lægen idag med svaret på min blodprøve. Og tallet lå på 12819 ? Hvad betyder det er det godt eller skidt og hvad lå jeres på hvis i fik taget blodprøve der?
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

naomi

memer det er ret højt

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Blev ringet op af lægen idag med svaret på min blodprøve. Og tallet lå på 12819 ? Hvad betyder det er det godt eller skidt og hvad lå jeres på hvis i fik taget blodprøve der?
Knus

Jeg er ikke selv gravid eller har været , men det tal der, det er mere end iorden.

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Knus

Kig her: http://laegehaandbogen.dk/legehandbogen/ovrige/cho riogonadotropin-hcg-2978.html

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Uh hvor dejligt at høre, har været nervøs hele dagen for om det nu overhovedet var et godt tal. Så måtte altså lige høre ad herinde

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Kig her: http://laegehaandbogen.dk/legehandbogen/ovrige/cho riogonadotropin-hcg-2978.html

Ja ok, det må man da så næsten betegne som gode tal

Anmeld

10. oktober 2012

pussekat

Anonym skriver:

Knus

hejsa

det er mere godt min være på kun 79 og andet gang på 25 då 2 sa efter hende  og her lige en bio her i juni som de ikke når at få tæller på

og tillykke med mave og der er nok to der ind hihi

Anmeld

10. oktober 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Knus

det er rigtig flot!

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Iih spændende håber det udvikler sig som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.