gave fordi hun er blevet storesøster, 2,5 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MissTas skriver:

Hej piger

jeg har lavet den fineste barselsgave til den lille ny og forældrene, da jeg lige er blevet faster for anden gang her i morges til endnu en lille pige, Kaya-Sofia

Jeg skal over og besøge dem her om 14 dage, men synes også at min anden Niece Keisha på 2,5 år skal have en lille ting. Problemet er bare at pigen har ALT! mangler hverken tøj eller legetøj. Hvad kunne være et hit til en pige på den alder?

eksempler på både kreative og købe ting tages imod med kyshånd

Min datter fik faktisk flere gaver end lillebror ved barselsbesøg, og det var rigtig skønt

Hun fik bl.a serien "Prinsesse Perfekt", og den passer rigtig godt til den aldersgruppe

Og tillykke med niecen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Lusi

MissTas skriver:

Hej piger

jeg har lavet den fineste barselsgave til den lille ny og forældrene, da jeg lige er blevet faster for anden gang her i morges til endnu en lille pige, Kaya-Sofia

Jeg skal over og besøge dem her om 14 dage, men synes også at min anden Niece Keisha på 2,5 år skal have en lille ting. Problemet er bare at pigen har ALT! mangler hverken tøj eller legetøj. Hvad kunne være et hit til en pige på den alder?

Så nogle bøger på et tidspunkt, som fx omhandlede en prinsesse og så fik man sat det navn ind man nu ville, i dit tilfælde prinsesse Keisha. Så er det jo hendes HELT egen historie har så bare ingen idé om hvor jeg så det henne, men vil godt hjælpe dig med at lede, hvis det kunne ha interesse..

Anmeld

10. oktober 2012

Lotus86

Tullepoder skriver:

Her hjemme lavede jeg en bog om hendes liv. Så hun kunne se at alt det som vi gjorde med lillesøster, det har vi også gjort med hende. Fx første bad, blive puslet osv. Hun elsker den simpelthen. Bliver læst hverdag :-)

Ej hvor er det bare en kanon idé, det vil jeg da helt klart huske, til når vores søn en gang skal være storebror

Anmeld

10. oktober 2012

serinasmor

MissTas skriver:

Hej piger

HELT KLART en prinsessekjole ... måske med diadem og "smykker" ...

hvis hun er pige med stort P går den rent ind ... Her er prinsessetiden lige startet og danse sko er også et hit - nogle der glimter (men der tror jeg moren skal ind over med den rigtige størrelse og om det passer til damens fødder)

Anmeld

11. oktober 2012

MissTas

Lusi skriver:

Så nogle bøger på et tidspunkt, som fx omhandlede en prinsesse og så fik man sat det navn ind man nu ville, i dit tilfælde prinsesse Keisha. Så er det jo hendes HELT egen historie har så bare ingen idé om hvor jeg så det henne, men vil godt hjælpe dig med at lede, hvis det kunne ha interesse..

det lyder spændende og som en rigtig god ide kunne godt have interesse ;D

Anmeld

11. oktober 2012

MissTas

Tullepoder skriver:

Havde jeg godt fanget ;-) fik bare ikke formuleret mig korrekt. Men har du ikke en masse billeder af jer to, så? De elsker virkelig at se på billeder af sig selv i den alder :-)

joo, har da en del billeder ku godt være en mulighed .. så må vi håbe jeg er kreativ hehe

Anmeld

11. oktober 2012

FruHolm <3

MissTas skriver:

det lyder spændende og som en rigtig god ide kunne godt have interesse ;D

Den bog Lusi skriver om har jeg set at de har i Ønskebørn  

Anmeld

11. oktober 2012

MissTas

MinBabyOscar <3 skriver:

Den bog Lusi skriver om har jeg set at de har i Ønskebørn  

iih tak der må ejeg op og kigge så

Anmeld

11. oktober 2012

FruHolm <3

MissTas skriver:

Det var så lidt

Anmeld

11. oktober 2012

Lusi

MissTas skriver:

Der er også den her

http://sjovbog.dk/xp/side.php?funktion=vis&vid =13&bid=&id=82

Den er specifik til den nybagte storesøster..

Håber linket virker, er på fra mobil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.