gave fordi hun er blevet storesøster, 2,5 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

MissTas

Hej piger

jeg har lavet den fineste barselsgave til den lille ny og forældrene, da jeg lige er blevet faster for anden gang her i morges til endnu en lille pige, Kaya-Sofia

Jeg skal over og besøge dem her om 14 dage, men synes også at min anden Niece Keisha på 2,5 år skal have en lille ting. Problemet er bare at pigen har ALT! mangler hverken tøj eller legetøj. Hvad kunne være et hit til en pige på den alder?

eksempler på både kreative og købe ting tages imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Koen.

MissTas skriver:

Hej piger

jeg har lavet den fineste barselsgave til den lille ny og forældrene, da jeg lige er blevet faster for anden gang her i morges til endnu en lille pige, Kaya-Sofia

Jeg skal over og besøge dem her om 14 dage, men synes også at min anden Niece Keisha på 2,5 år skal have en lille ting. Problemet er bare at pigen har ALT! mangler hverken tøj eller legetøj. Hvad kunne være et hit til en pige på den alder?

Her hitter prinsesse klæd ud kjoler, alt med Disney prinsesser, dukker ovs

Anmeld

10. oktober 2012

LR85

Min dreng på to-et-halvt er blevet RIGTIG glad for Brio togbane. 

Selvom hun har noget, kan man jo godt finde lidt. 

Eller ting til Dublo  

Anmeld

10. oktober 2012

MissTas

tanja. skriver:

Her hitter prinsesse klæd ud kjoler, alt med Disney prinsesser, dukker ovs

det kunne man selvfølgelig godt købe til hende

Anmeld

10. oktober 2012

MissTas

LR85 skriver:

Min dreng på to-et-halvt er blevet RIGTIG glad for Brio togbane. 

Selvom hun har noget, kan man jo godt finde lidt. 

Eller ting til Dublo  

duplo leger hun ikke rigtig med og brio togbane tvivler jeg på hun gider når hun er pige med stort P .. men tak for forslag

Anmeld

10. oktober 2012

Ciss

Hej piger

Jeg vil foreslå en lille bog som handler om HENDE - små historier om, da hun var baby, billeder fra den tid, ting i har oplevet sammen osv.

- Evn med lidt også fra, da hendes far var baby/lille

Anmeld

10. oktober 2012

Tullepoder

Her hjemme lavede jeg en bog om hendes liv. Så hun kunne se at alt det som vi gjorde med lillesøster, det har vi også gjort med hende. Fx første bad, blive puslet osv. Hun elsker den simpelthen. Bliver læst hverdag :-)

Anmeld

10. oktober 2012

MissTas

Tullepoder skriver:

Her hjemme lavede jeg en bog om hendes liv. Så hun kunne se at alt det som vi gjorde med lillesøster, det har vi også gjort med hende. Fx første bad, blive puslet osv. Hun elsker den simpelthen. Bliver læst hverdag :-)

ja men nu er det ikke mig der er blevet mor igen det er min bror der har fået.. jeg er kun blevet faster igen, så det er en gave til min ene niece så sådan en kan jeg jo ikke rigtig lave hehe

Anmeld

10. oktober 2012

MissTas

Ciss skriver:

Jeg vil foreslå en lille bog som handler om HENDE - små historier om, da hun var baby, billeder fra den tid, ting i har oplevet sammen osv.

- Evn med lidt også fra, da hendes far var baby/lille

jaa, det kunne man godt tror bare ikke hun vil få ret meget ud af det som sådan

Anmeld

10. oktober 2012

Tullepoder

Havde jeg godt fanget ;-) fik bare ikke formuleret mig korrekt. Men har du ikke en masse billeder af jer to, så? De elsker virkelig at se på billeder af sig selv i den alder :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.