Kvalme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Christina :-)

Ja jeg er gravid og er 4+5 Idag det eg ville høre er at jeg har nega meget kvalme om morgen så ved 8 tiden stopper det og har det godt hele dagen lige til kl slår 16 så kommer det bare væltede ind er det normalt har det så dårligt jeg ku gi mig til og tude:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Miss Church

Stinna&Elias<3 skriver:

Ja jeg er gravid og er 4+5 Idag det eg ville høre er at jeg har nega meget kvalme om morgen så ved 8 tiden stopper det og har det godt hele dagen lige til kl slår 16 så kommer det bare væltede ind er det normalt har det så dårligt jeg ku gi mig til og tude:/

Desværre meget normalt  Min kvalme startede omkring 5+0 er i dag 16+2 og kaster op og har kvalme 3-4 dage i ugen. Men det bliver da heldigvis bedre. 

Og ja det er lige til at tude over! Du er bestemt ikke alene. Håber det hurtigt bliver bedre for dig 

Anmeld

10. oktober 2012

Miss Church skriver:

Desværre meget normalt  Min kvalme startede omkring 5+0 er i dag 16+2 og kaster op og har kvalme 3-4 dage i ugen. Men det bliver da heldigvis bedre. 

Og ja det er lige til at tude over! Du er bestemt ikke alene. Håber det hurtigt bliver bedre for dig 

Håber jeg da husker bare ikk jeg havede det sådan mé min søn men hold da op det kommet den her gang

Anmeld

10. oktober 2012

Miss Church

Stinna&Elias<3 skriver:

Håber jeg da husker bare ikk jeg havede det sådan mé min søn men hold da op det kommet den her gang

Der er jo heller ikke to graviditeter der er ens Måske det er et tegn på at det er en pige denne gang?

Anmeld

10. oktober 2012

Miss Church skriver:

Der er jo heller ikke to graviditeter der er ens Måske det er et tegn på at det er en pige denne gang?

Hehe måske

Anmeld

10. oktober 2012

miig1989

Stinna&Elias<3 skriver:

Det skulle være en god idé at have kiks liggende ved sengen, så man kan spise et par stykker inden man står op, det skulle vist hjælpe pp morgenkvalmen

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

Stinna&Elias<3 skriver:

Jepp det er helt normalt.

Mange kvinder lider af aften-kvalme (inkl. undertegnede)
Jeg fandt ud af at jeg skulle sørge for, at få spist godt sidst på eftermiddagen, for alt efter kl 17 var no-go LOL
Så i de første måneder var middagsselskaber ikke lige det mest populære at invitere mig til  

Jeg havde iøvrigt kun kvalme om morgenen de første 5-7 uger, så forsvandt det, og aftenkvalmen trådte for alvor ind.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

10. oktober 2012

Enirt

Stinna&Elias<3 skriver:

Jeg ved ikke lige hvor du bor henne, men jeg havde selv rigtig meget kvalme og kastede rigtig meget op.

Jeg blev tilbudt at komme ud på skejby sygehus på deres special afdeling for gravide med ekstra kvalme.

De har også en liste inde på deres hjemmeside om hvad man selv kan gøre for at minske kvalmen.

http://www.auh.dk/om+auh/afdelinger/gyn%C3%A6kologisk-obstetrisk++afdeling+y/skejbybaby/graviditet/patientinformation/graviditetskvalme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.