Julemiddagen (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

KittyCatta

Flæskesteg, andesteg, sauce, hvide kartofler, brune kartofler, franske kartofler, rødkål, rødkålssalat,risalamande, varm kirsebærsauce 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Alanda

MorDk skriver:

Hvad består jeres julemiddag/dessert af den 24.december?

Her får vi Flæskesteg, And, hvide kartofler, brunet kartofler, sovs, rødkål, sodavand, vin, Ris' a' la' mande

og en

hulens masse julegodter senere...

Da mine forældre boede og levede sammen fik vi noget ala den samme menu .. Dog også med de der menu chips Det var bare mums og far var altid sød ved mig så jeg fik jordbærsauce UDEN klumper i Nu har jeg lært at fiske uden om de der skide kirsbær og tager kun en portion med det og spiser så lidt mere uden .. 

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Hvad består jeres julemiddag/dessert af den 24.december?

Her får vi Flæskesteg, And, hvide kartofler, brunet kartofler, sovs, rødkål, sodavand, vin, Ris' a' la' mande

og en

Præcis som vi får her 

Uhhmmmmm!!!

Anmeld

10. oktober 2012

L&V

MorDk skriver:

DDeHvad består jeres julemiddag/dessert af den 24.december?

og en

Det er os det vi får også får vi ris ala mande is også en masse konfekt og guf.. Hos mine svigerfamilie får man gås og rom budding

Anmeld

10. oktober 2012

Dinsen

MUMS BLIVER DA TOTAL SULTEN.... (og så står den bare på rugbrød til aftensmad)

Men juleaften ser menuen sådan ud:

rejer og røgetlaks på franskbrød til forret. 

Kalkun, hvide og brunekartofler, waldofssalat, rødkål og franskekartofler. Og så self. risalamande med varm kirsebærsovs til dessert.

Øl,sodavand, hvid/rødvin, kaffe osv.

Nå man nu går sulten fra bords  så ska der jo både være frugt, nødder, snoller og chokolade til hygge efter maden 

Anmeld

10. oktober 2012

tarkoflen

Vi får and, flæskesteg, brunede og hvide kartofler, hjemmelavet rødkål, sovs (men det kan jeg ikke lide)

Til dessert får vi ris ala mande og hjemmelavet is og kirsebærsovs (brormand og jeg er ikke pjattet med ris ala mande, så bedste laver is til os )

Og så masser af julegodter, nødder og frugt, som vi aldrig kan spise ret meget af

I min kærestes familie får de and, medister og gammeldaws oksegrydesteg, fordi hans far ikke kan lide and og ellers tror jeg, at de får resten ligesom os.. Men jeg er noget spændt på første gang vi skal holde jule med dem... Er ikke helt pjattet med det, men når der er en baby må man jo skiftes

Anmeld

10. oktober 2012

annecatrine88

Fordi vi begge kommer fra skilmisse forældre, så skal vi holde tre juleaftener i år, da de alle samme gerne vil være sammen med min nye nevø og vores lille pige.. Så den 22 december starter vi oppe ved svigerfar, hvor det er skinke og flæskesteg vi skal have.

Den 23 december er det min mor og her er det flæskesteg, kartofler, brune kartofler, sovs og chips. Der skal vi vidst nok også have risalamant (staves).. og en masse julegodter...

Den 24 december er det ved min far og her skal vi have and and og atter and.. Det ELSKER jeg. og så selvfølgelig både brune og hvide kartofler, rødkål, sovs og chips. Ved faktisk ikke om vi skal have dessert..

Mmmmh jeg glæder mig allerede nu..

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Hold da op hvor jeg glæder mig til JUL

Anmeld

10. oktober 2012

Carina:-)

MorDk skriver:

Uha ja selvfølgelig Kirsebærsovs MUMS!

Hvad så Kold eller Varm?

Her spises den helst varm!

Varm.

Og nu bliver jeg vist nødt til at lave det i weekenden 

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Carina:-) skriver:

Varm.

Og nu bliver jeg vist nødt til at lave det i weekenden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.