;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

mulle85

wuhu nu er der kun 19 dage tilbage til termin, spændende hvornår min bette dreng vil ud og se på verden! glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Steinbrenner

mulle85 skriver:

wuhu nu er der kun 19 dage tilbage til termin, spændende hvornår min bette dreng vil ud og se på verden! glæder mig!

Det kan jeg godt forstå håber ikke du skal vente for længe

Jeg synes tiden snegler sig afsted jo tættere man komme på termins datoen.. ( jeg har så osse 10 uger endenu )

Anmeld

10. oktober 2012

mulle85

Steinbrenner skriver:

Det kan jeg godt forstå håber ikke du skal vente for længe

Jeg synes tiden snegler sig afsted jo tættere man komme på termins datoen.. ( jeg har så osse 10 uger endenu )

det håber jeg dælme heller ikke, ens tålmodighed er ikke såstor mere nu, og slet ikke nu hvor man er i uge 37 og han egenlig gerne må kom!

er det din den første så?

Anmeld

10. oktober 2012

Steinbrenner

mulle85 skriver:

det håber jeg dælme heller ikke, ens tålmodighed er ikke såstor mere nu, og slet ikke nu hvor man er i uge 37 og han egenlig gerne må kom!

er det din den første så?

Nej dette er min nr 3. det er dog 6 år siden jeg sidst var gravid så der en hel del der er gået i glemmebogen siden da, men jeg gik 14 dage overtiden sidst og det glemmer jeg aldrig, hold da op hvor var jeg utålmodig til sidst

Anmeld

10. oktober 2012

mulle85

Steinbrenner skriver:

Nej dette er min nr 3. det er dog 6 år siden jeg sidst var gravid så der en hel del der er gået i glemmebogen siden da, men jeg gik 14 dage overtiden sidst og det glemmer jeg aldrig, hold da op hvor var jeg utålmodig til sidst

hihi tror jeg gerne!

har din graviditet så været dejlig nem denne gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.