Kvalme og dårlig mave 37+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Merii

Har Idag til morgen efter morgenmad været utilpas med kvalme og ubehag i maven. Været på wc 1 gang og det var tyndt. Nogen som har prøvet? 37+1 Idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Merii

Slet ingen?

Anmeld

10. oktober 2012

babyonboard

Hej med dig 

det kan jo være noget omgangssyge. Jeg er ikke gravid men havde den anden dag meget dårlig mave og utrolig meget kvalme, og dagen efter var det væk igen. 

Anmeld

10. oktober 2012

Merii

lottepigen12 skriver:

Hej med dig 

det kan jo være noget omgangssyge. Jeg er ikke gravid men havde den anden dag meget dårlig mave og utrolig meget kvalme, og dagen efter var det væk igen. 

Endelig et svar tak Hmm håber det bliver bedre, det er træls at være syg

Anmeld

10. oktober 2012

JS<3

Puha, jeg har haft det på samme måde som dig de sidst tre dage, om det er graviditeten eller omgangs syge ved jeg ikke. Men skal til jordmorden imorgen og har da tænkt mig at vende den med hende.

Rigtig god bedring til dig

Anmeld

10. oktober 2012

Merii

JS<3 skriver:

Puha, jeg har haft det på samme måde som dig de sidst tre dage, om det er graviditeten eller omgangs syge ved jeg ikke. Men skal til jordmorden imorgen og har da tænkt mig at vende den med hende.

Rigtig god bedring til dig

Ja det er jo lige det, men tror det må være noget omgangssyge

det er da dejligt du skal til jordemoder imorgen så kan du lige vende det med hende. og lige updater hvis det er noget med graviditeten, jeg skal nemlig til jordemoder først på mandag.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.