Weeehuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Hailiesmom11

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Har overvejet en tidlig scanning,

Trives rigtig godt, og er så spændende endelig og få lov til at opleve alle ting der føre med til at være gravid, døjer heldigvis ikke så meget med kvalme, men har virkelig ømme bryster og en mave der bobler sindsygt meget, værst når jeg kommer i seng om aftenen.

10 uger er helt fint. Første scanning er NF scanning som ligger mellem uge 11 og 13.

Hvis det kan give dig ro i sjælen kan du jo betale dig fra en tidlig scanning i uge 8.

Håber du trives

LMX:

Trives rigtig godt, og er så spændende endelig og få lov til at opleve alle ting der føre med til at være gravid, døjer heldigvis ikke så meget med kvalme, men har virkelig ømme bryster og en mave der bobler sindsygt meget, værst når jeg kommer i seng om aftenen.

Anmeld

14. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

LMX:

Det er bare vildt spændende

Anbefaler dig at vente til uge 8 med en scanning da du vil få mest ud af det på det tidspunkt.

Tiden går bare såååå langsomt i starten. Bare vent til du bliver stor som et hus og vildt besværet af det

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det er bare vildt spændende

Anbefaler dig at vente til uge 8 med en scanning da du vil få mest ud af det på det tidspunkt.

Tiden går bare såååå langsomt i starten. Bare vent til du bliver stor som et hus og vildt besværet af det

hihi til den tid har jeg jo en god grund rigtig og blive nusset om af kæresten

Anmeld

14. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Ihhh er simpelhen så lykkelig..

Er ananym da det stadig er hemmeligt..

MEN ER ENDELIG GRAVID Er såååh vildt og tænke på det endelig lykkes for os..

Er ikke ret langt henne, men bare det lægen os sagde ja den er der, var en lettelse, troede ikke på det, men jo der er to streger

Venter nu mit 1 barn

STORT tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.