Lillebror gemmer sig stadig i maven, men IMORGEN rammer jeg den dag jeg har set frem til i LAAAAAAANG tid .. 40+0 !! TERMIN !! .. 

Puha, det er hårdt efterhånden, og har den sidste uge virkelig bare kæmpet en kamp med mig selv OG min krop .. 
Konstante smerter i underlivet og nederste del af maven, og så er han for alvor begyndt at trykke godt på endetarmen
AV!!
Måtte en tur forbi FG (igen) i weekenden, da han endnu en gang ikk gav meget liv fra sig, men som altid startede festen da vi nåede derned
Så føler man sig altså lidt små tosset 
På torsdag har storesøster fødselsdag, hvor hun allerede fylder 2 år !!
(vildt som tiden bare flyver afsted!!) og har virkelig på fornemmelsen at han melder sin ankomst der, men det har jeg altså slet ikk tid til, så jeg har sagt at føder jeg ikk imorgen, må jeg få bundet benene sammen og vente på torsdag midnat 
.. Vi har vovet os ud i at skulle holde fødselsdag for Mille på lørdag også (farmands familie bor et godt stykke væk, og mange kan ikk i hverdagene), men der har folk fået at vide at føder jeg fredag udskyder vi fødselsdag til søndag, og føder jeg lørdag, udskyder vi den til en anden weekend ..
Kan desværre ikk ligge billede ind af maven, men måske imorgen
Kan sige så meget, at han bestemt IKKE fylder mindre .. (hvilket min blære og ribben tit mærker

Anmeld