forresten - nb-sladder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Loggidut

ja nemli ja.... det er svært at følge med og man kan godt mærke mange kender hinanden privat synes jeg.... det er IKKE, og jeg gentager - IKKE - et problem for mig, men kan måske være det for negle andre;) sådan er det jo når man er mange;)

heaven, vi kender sørme ikke hinanden så godt irl....nogen har været med til babytræf og andre var ikke med...jeg har ikke kigget så godt på den nye (vi kommer) liste, men jeg tror da der er nogle nye hoveder der i blandt...og du er sørme også velkommen....men det håber jeg du ved, for det handler jo om at det bare er sjovt at mødes med vores unger...så tjek datoen og se om du ikke kan komme med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Lise

linemus skriver:

Ej, det kan jeg altså ikke forstå I bliver fornærmede over. Det er der da ingen grund til. De har jo i og for sig ret. For dem, der ikke var på hver/hveranden dag, var det da umuligt at følge med især med den tid det tog at gå tilbage i indlæggene. Jeg har hygget mig skidemeget i jeres selskab (og gør stadig), men andre vil bare gerne have en side, hvor de kan få gode råd om baby m.m., og så var det måske ikke lige sagen med alt det fis og spas, der var gang i.

Knus Line - der holder meget af fis og spas ;)

Jeg er fuldstændig enig med Line! Og selvom jeg har tid til at følge med her mere eller mindre hver dag, og har mødt en del af jer efterhånden, så synes jeg det går meget op i hat og briller. OG det skal der OGSÅ være plads til... og jeg hygger mig også rigtig godt her - ellers var jeg jo smuttet for længst. Men dem der ikke synes de kan overskue de mange indlæg med pjat, jeg kan sgu godt et eller andet sted forstå de forsvandt. Og nu kommer en del af dem jo tilbage på NB - og så er det jo bare fint at de nu synes at der er rum til dem også........... og selvom i nok benægter det, så er der jo nogle stykker der er meget dominerende her i dette forum - jeg ELSKER jer alle sammen - men det er der sgu da... :$

Lise - som måske ikke er helt færdig med NB alligevel (på trods af at det stadig tager en KRIG at loade...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.