forresten - nb-sladder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

heaven

Var lige inde og kigge igår (eller var det tidligere idag???, tiden går sgu ud i et her) - Nå men i hvert fald er der kommet et par stykker på, som siger at nu er de klar på at komme lidt på igen, for nu er der plads og man kan nå at følge med uden at ens svar/indlæg er væk "med det samme", fordi der er så mange der skriver...

En skriver også at nu vil hun gerne skrive, for nu er der ikke så meget ligegyldig snak..

ja så fik vi lige den.....;)

Kram Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Loggidut

jo jo...jeg så det godt...og det er jo fint de har det sådan, vi er en stor gruppe, og vi skriver meget, så det er klart nogen drukner i mængden...
jeg kan godt forstå det, ihvertfald at hende SM kommer tilbage, for hun meldte klart ud at det var for voldsomt, så helt i orden, og jeg håber virkelig fra mid inderste hjerte at de bliver en god sammentømret gruppe....som bliver glade for nb.

jeg kan da godt savne nogen af dem af og til.

stort kram til dem som blev der...og til jer som er her...

Anmeld

13. marts 2008

Tynen

SLAAAAMM!!!

Jep, så det godt og den slog sgu.. Men dejligt at de har fået en glad og tilfreds gruppe efter vi er skreden :)

Trine

Anmeld

13. marts 2008

Marco2

Må sgu indrømme at den rammer mig.. SLAM!!

Bliver sgu egentligt sådan lidt tøsefornærmet.

AG - 8 år

Anmeld

13. marts 2008

Tynen

Marco2 skriver:

AG - 8 år

Join the kindergarden with me! :)

Trine

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Marco2 skriver:

AG - 8 år

Join the kindergarden with me! :)

Trine

hmm ja så vil jeg oz gerne være med:(

Anmeld

13. marts 2008

linemus

Ej, det kan jeg altså ikke forstå I bliver fornærmede over. Det er der da ingen grund til. De har jo i og for sig ret. For dem, der ikke var på hver/hveranden dag, var det da umuligt at følge med især med den tid det tog at gå tilbage i indlæggene. Jeg har hygget mig skidemeget i jeres selskab (og gør stadig), men andre vil bare gerne have en side, hvor de kan få gode råd om baby m.m., og så var det måske ikke lige sagen med alt det fis og spas, der var gang i.

Knus Line - der holder meget af fis og spas ;)

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

linemus skriver:

Ej, det kan jeg altså ikke forstå I bliver fornærmede over. Det er der da ingen grund til. De har jo i og for sig ret. For dem, der ikke var på hver/hveranden dag, var det da umuligt at følge med især med den tid det tog at gå tilbage i indlæggene. Jeg har hygget mig skidemeget i jeres selskab (og gør stadig), men andre vil bare gerne have en side, hvor de kan få gode råd om baby m.m., og så var det måske ikke lige sagen med alt det fis og spas, der var gang i.

Den hopper jeg med på, også fordi jeg kunne kun komme på internettet hos mine forældre og det var jo ikke lige hver dag, så var det lidt svært. Men Tynen var sød opdatere mig ;)
Er bare super glad for at vi har fået opkobling og at vi har fundet den her side istedet for :D

-Nadia

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

linemus skriver:

jeg vil godt give dig lidt ret, men det smarte på nb var jo at man kunne gå ind og se de ting man selv havde skrevet, altså fra din side...og spå kunne man jo altid finde det frem igen, her går det også stærkt, men jeg kan nu godt lide tempoet, må jeg indrømme, og jeg elsker at alting ikke bare handler om mad og mos...eller babyer, men det er jo også bare hvordan jeg syntes om det...smil...men som jeg skrev...så håber jeg at dem som opholder sig på nb, får en dejlig sammentømret gruppe...som kører på den måde de godt kan lide.:P

Anmeld

13. marts 2008

heaven

linemus skriver:

ja nemli ja.... det er svært at følge med og man kan godt mærke mange kender hinanden privat synes jeg.... det er IKKE, og jeg gentager - IKKE - et problem for mig, men kan måske være det for negle andre;) sådan er det jo når man er mange;)

Kram Jannie - der vil vække en snorkende mand på sofaen og stoppe en flaske vælling i sin søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.