Hej Piger og eventuelle drenge
Jeg har lige brug for at være ano da jeg ikke er klar endnu til at springe ud og fortælle baby.dk (og resten af verden) at jeg venter mig igen, da der er folk på baby som jeg kender IRL - håber på forståelse herom.
Jeg er i 5. uge, så det er temmelig nyt endnu.
Here it goes: De der knibeøvelser som alle siger er så nemme at lave - dem kan jeg altså ikke lave. Sådan så er det sagt 
Jeg har kunnet lave dem for mange år siden, men har aldrig tænkt over eller fået af vide at det var vigtigt, det var først i slutningen af min 1. graviditet og her på siden endda at jeg fandt ud af hvor meget betydning de har. og forsøgte at lave dem, uden held - til 8 ugers undersøgelsen sagde min læge "så kniber du lige sammen" jeg svarede " det kan jeg da ikke bare sådan på komando" min læge svarede "det skal du kunne" og så snakkede vi ikke mere om det.
Jeg begyndte for 3/4 år siden i motionscenter, både for at komme lidt i form, men så sandelig også for at prøve på at træne bækkenbunden op - og guuuuud hvor er det altså svært. Øvelsen består i at sidde på en bold og prøve på at holde balancen og bevæge måsen fra side til side og frem og tilbage. Så er der også hulahop ringen, men den må man jo ikke bruge når man er gravid har jeg læst.
Hvad kan jeg ellers gøre for at træne den forbistrede muskel op?
Er en smugle nervøs for de næste mange uger med en tung baby i maven og min bækkenbund.
Det er tanker som fylder meget i mit hoved og jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig med enten at acceptere at sådan er det bare eller også komme med gode råd til hvordan jeg retter op på problemet.
Jeg beklager at det blev lidt langt, og jeg håber mit spørgsmål gir mening 
Knus ANO
Anmeld