Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Honningblomst

Når de har lyst til det og brug for det....hvorfor ikke??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

fam.4xc

Enig med Eva!

Mine nevøer på 8 og 11 år har også profiler... godt nok yderest sjællent de er på, men når de er spiller de spil derinde og chatter med deres venner...............

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Enig med Eva!

Mine nevøer på 8 og 11 år har også profiler... godt nok yderest sjællent de er på, men når de er spiller de spil derinde og chatter med deres venner...............

Præcis...og så synes jeg faktisk også at det er vigtigt at de lærer at begå sig på nettet...så hellere det er synligt med kontrol af mig end de gør det bagom ryggen og at de så ikke har lært de farer der kan være ved det.
Knus Eva...med søn på 6 år der også vil have en profil..

Anmeld

26. maj 2009

ekzunz

Hvis FB har en aldersgrænse, så synes jeg de er gamle nok, når de har nået aldersgrænsen.

Det kan godt være jeg er gammel og støvet, men der er nogle regler og dem synes jeg da man skal overholde - sådan cirka ihvertfald.

Rikke - med en 13 og en 14 årig som ikke gider FB

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Hvis FB har en aldersgrænse, så synes jeg de er gamle nok, når de har nået aldersgrænsen.

Det kan godt være jeg er gammel og støvet, men der er nogle regler og dem synes jeg da man skal overholde - sådan cirka ihvertfald.

Rikke - med en 13 og en 14 årig som ikke gider FB

Jeg tager det fulde ansvar for mine unger og deres profil...og så synes jeg der er så meget god læring i det...men jeg er også helt vildt upædagogisk-griner

Anmeld

26. maj 2009

Fiona78

Eva skriver:

Jeg tager det fulde ansvar for mine unger og deres profil...og så synes jeg der er så meget god læring i det...men jeg er også helt vildt upædagogisk-griner

Måske upædagogisk men med en sund fornuft

Anmeld

26. maj 2009

ekzunz

Eva skriver:

Det er jeg slet ikke i tvivl om at du gør
Jeg tænker bare at der er en grund til at der er en grænse, og at der er så mange andre steder på nettet de kan muntre sig. Og når det er sagt, så tror jeg faktist jeg ville foretrække FB frem for Arto....

Jeg er nogle gange upædagogisk, men for det meste er jeg en død-kedelig regel-rytter....prøver at slappe lidt af, meeeeen.....det kræver øvelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.