Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

lillemig28

Hejsa er bare nysgerig hvornår synes i at jeres børn må have en profil på fb?? har lige hørt at nogen kun er 8 år,hvad holdning har i til det (altså alder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Smukkert

Min lillesøster prøvede at oprette sig derinde, hun er 12, men fik afslag fordi hun er for ung.. Så tror sitet har en aldersgrænse?!

Anmeld

26. maj 2009

wamse

Min søn på 13 har en side der inde, og det er fint nok for mig!

Anmeld

26. maj 2009

Heidi.

lillemig28 skriver:

Hejsa er bare nysgerig hvornår synes i at jeres børn må have en profil på fb?? har lige hørt at nogen kun er 8 år,hvad holdning har i til det (altså alder)

15 år... minimum.

Anmeld

26. maj 2009

Fiona78

man kan jo bare skrive en anden alder
Vi kender nogen som har en dreng på 8 der er derinde, han bruger kun siden til spil, ikke andet...Det skal så siges at hans forældre og 2 større søskende også er derinde og de holder øje med hvad han foretager sig derinde, men det eneste han gør er at spille Farm Town

Anmeld

26. maj 2009

Mor.sander

Der er en aldres grænse, som jeg vist nok mener er 13 år, derinde og det har jeg det helt fint med, der er jo nok en grund til den er der

Min datter ville gerne have en profil derinde... Men det bliver når hun er gammel nok.. Altså om 3 år.

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg ville da også sige omkring 15 årsalderen.

Der er da mange ting på facebook der ikke ligefrem er børnevenlige.

Anmeld

26. maj 2009

sabi1979

Min datter er 10 år og mange af hendes venner på 10-11 år er på fb og det syntes jeg ikke om , for jeg syntes de er for unge og de har da løjet om deres alder for at komme derinde, så min datter har fået at vide at jeg ikke vil lyve om hendes alder for at hun kan komme derinde og jeg syntes bestemt også hun er for ung, og at det bliver først efter hun bliver 13 år Og det syntes hun er ok

Anmeld

26. maj 2009

Nadi

Jeg syens ikke det er iorden!!

Min fætter på 10 og min nevø på 10 har hver en profil derinde, og jeg synes bare selt ikke at de hører til derind!

Jeg har lige set på tv at sider som facebook, arto mm. er de perfekte sider for pædofile, så jeg synes aldersgrænsen burde være 18 for en side som facebook, så kunne man lave en facebook-mini for de yngre, hvis man absolut skal lave en side til dem. En side der er godt overvåget og med tillidsfulde mennesker bag.

Men nej jeg synes ikke børn har noget at lave på den side, for der er mange ting som ikke er børnevenlige.

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

min fætter er 7 og er der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.