lyder der som forstoppelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg er sku ikke særlig inde i alt det med forstoppelse osv men lyder det her som forstoppelse?

Jeg fik igår meget ondt i maven.Det gav nærmest sammentrækninger ind mod navlen.. Jeg vred mig i smerte i ca 2 timer, til jeg var kommet af med meget lidt afføring.. Jeg fik meget kvalme, og kunne knap rejse mig af smerter, der væltede ind over mig.. Også sagde maven meget sjove lyde.. 

Lyder det som forstoppelse?

Er gravid i uge 24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja, jeg er sku ikke særlig inde i alt det med forstoppelse osv men lyder det her som forstoppelse?

Jeg fik igår meget ondt i maven.Det gav nærmest sammentrækninger ind mod navlen.. Jeg vred mig i smerte i ca 2 timer, til jeg var kommet af med meget lidt afføring.. Jeg fik meget kvalme, og kunne knap rejse mig af smerter, der væltede ind over mig.. Også sagde maven meget sjove lyde.. 

Lyder det som forstoppelse?

Er gravid i uge 24

ja det lyder som forstoppelse. sørg for at drikke rigeligt og spise masser af fibre køb evt noget lactolouse på apoteket. det gør frygtelig ondt med forstoppelse eller luft i klemme i tarmene

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

ja det lyder som forstoppelse. sørg for at drikke rigeligt og spise masser af fibre køb evt noget lactolouse på apoteket. det gør frygtelig ondt med forstoppelse eller luft i klemme i tarmene

Tak for det hurtige svar. Ja puha havde simpelthen så mange smerter, troede næsten jeg gik i fødsel hah 

Anmeld

9. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for det hurtige svar. Ja puha havde simpelthen så mange smerter, troede næsten jeg gik i fødsel hah 

ja det er ret vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.