arg jeg magter ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil bare så gerne føde nuuuuu , jeg kan ikke overskue mere ..

Jeg har så store smerter den her gang , jeg kan stort set ikke flytte det ene ben fra det andet , jeg ligner en idiot når jeg går fordi jeg har så store smerter i ryggen og begge sidder af lysken , jeg havde aldrig drømt om det skulle blive så svært at komme igennem den sidste del som det er blevet nu ..

Jeg kan ikke længere vende mig i sengen om natten , jeg sover max 30 min af gangen så er jeg vågen igen .. jeg har konstant hovedepine .

En dreng på knapt 2 som er ved at få tænder og bare er så pirrelig og vil intet ..

Øv jeg har virkelig ondt af mig selv lige nu.
Med 3 uger til termin ville jeg ønske at den fødsel her ville gå i gang nu så jeg kunne slippe af med mine smerter og være mor for min dreng igen , han har måtte føle så meget at jeg intet kan. Jeg har så dårlig samvittighed over for ham. Han har betalt en Så høj pris for det her , Og jeg lige så . Jeg har en dreng nu som stort set kun gider snakke med far trods det er mig som er alene med ham ca 12 timer om dagen. Det er så hårdt så hårdt det her ..

Jeg vil bare gerne føde nu Og blive normal igen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg vil bare så gerne føde nuuuuu , jeg kan ikke overskue mere ..

Jeg har så store smerter den her gang , jeg kan stort set ikke flytte det ene ben fra det andet , jeg ligner en idiot når jeg går fordi jeg har så store smerter i ryggen og begge sidder af lysken , jeg havde aldrig drømt om det skulle blive så svært at komme igennem den sidste del som det er blevet nu ..

Jeg kan ikke længere vende mig i sengen om natten , jeg sover max 30 min af gangen så er jeg vågen igen .. jeg har konstant hovedepine .

En dreng på knapt 2 som er ved at få tænder og bare er så pirrelig og vil intet ..

Øv jeg har virkelig ondt af mig selv lige nu.
Med 3 uger til termin ville jeg ønske at den fødsel her ville gå i gang nu så jeg kunne slippe af med mine smerter og være mor for min dreng igen , han har måtte føle så meget at jeg intet kan. Jeg har så dårlig samvittighed over for ham. Han har betalt en Så høj pris for det her , Og jeg lige så . Jeg har en dreng nu som stort set kun gider snakke med far trods det er mig som er alene med ham ca 12 timer om dagen. Det er så hårdt så hårdt det her ..

Jeg vil bare gerne føde nu Og blive normal igen .

bare husk på du for en fantastisk lille guldklump ud af det

Anmeld

9. oktober 2012

JS<3

Slet ingen tegn på fødsel?

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

NØvOveOverhovedeOverhoveOverhovedeSlet ingen tegn på fødsel?

Overhovedet intet desværre .
Aner ikke hvad de store smerter jeg har i lysken er .

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

bare husk på du for en fantastisk lille guldklump ud af det

Ja Jeg ved det godt ..

Men lige idag synes jeg bare det er møg svært . Og hvor ville jeg ønske jeg vidste præcis hvad for en dag der kom en ende på det ..

Anmeld

9. oktober 2012

JS<3

Det lyder ikke ret

Heldigvis er der ikke så længe endnu, hvornår skal du til jordmor igen?

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Det lyder ikke ret

Heldigvis er der ikke så længe endnu, hvornår skal du til jordmor igen?

DEt er det virkelig heller ikke . Det er et helved . Først om 14 dage .
OVErvejer meget at kontakte hende .

Anmeld

9. oktober 2012

JS<3

Jeg havde ringet og hørt om tiden ikke kunne rykkes frem og så talt med hende.

Rigtig god bedring

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Jeg havde ringet og hørt om tiden ikke kunne rykkes frem og så talt med hende.

Rigtig god bedring

Tusind tusind tak ..

Det bliver jeg nok os nødt til i håb om evt at kunne blive sat igang på termin .

Anmeld

9. oktober 2012

JS<3

Årh jeg er sikkert en lyseslukker, men sålænge baby er OK så har h*n jo allerbedst af at blive i maven til termin. Så du har en utrolig forstående og sød jordmor hvis hun sætter dig igang.

Men krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.