graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

stine2188

Hej

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig.
Jeg er i tvivl ang graviditetstest.
Det skal lige siges at jeg er gået 1 uge over tid, hvilket ALDRIG er sket før. Jeg tog en test i søndags og en i dag. Begge vidste negativ, men nr. 2 streg var mere tydelig i dag end den var i søndags. Hvordan skal jeg forstå dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

MariaKyedDK

stine2188 skriver:

Hej

Det skal lige siges at jeg er gået 1 uge over tid, hvilket ALDRIG er sket før. Jeg tog en test i søndags og en i dag. Begge vidste negativ, men nr. 2 streg var mere tydelig i dag end den var i søndags. Hvordan skal jeg forstå dette?

det kunne godt lyde som om at du er gravid , men du bare ikke er en af dem som kan få en positiv test med det samme, test igen imorgen tidlig, og ellers tag til lægen og få en blodprøve de kan vise om du er gravid..

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

stine2188 skriver:

Hej

Jeg forstår ikke hvad du mener... Hvis du kan se to streger på testen, er den vel ikke negativ, men positiv? Hvis den er negativ, er der kun en enkelt streg på graviditetstesten

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

Frøken J. skriver:

Jeg forstår ikke hvad du mener... Hvis du kan se to streger på testen, er den vel ikke negativ, men positiv? Hvis den er negativ, er der kun en enkelt streg på graviditetstesten

præcis min tanke også

Anmeld

9. oktober 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Anmeld

9. oktober 2012

frkanonym

Frøken J. skriver:

mon ikke hun mener, at den test hun tog i søndags, er nummer 2 streg kommet frem. hun skriver jo, hun tog en test i søndags og en idag. og idag er stregen fra i søndags blevet tydeligere.

til TS: kan du måske smide et billed op af begge testene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.