Intimt spørgsmål ang sex !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Mink

det vælter ud med spørgsmål fra mig, nå men her er endnu et som er en del intimt og personligt..  jer er 5+0 uger henne .. 

i dag havde min mand og jeg sex, det var som sådan godt, lige indtil jeg fik orgasme, det gjorde super ondt nærmest somom jeg fik en krampe eller der blev slået en knude..  andre der har prøvet det ? eller har en forklaring ? (ved som sådan ikke om det er fordi jeg er gravid, mn har ALDRIG prøvet det før) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes at jeg kan mindes, at det er meget normalt og noget med at når man får en orgasme spænder hele kroppen, og når man så er gravid kan det gøre ondt. 

Prøv at søg i nogle gamle tråde herinde, er ret sikker på, at det er der jeg har læst det før. 

Hæng mig ikke op på det som jeg skrev først, jeg er slet ikke sikker på at det var lige sådan det hang sammen 

Anmeld

9. oktober 2012

2babygirls

Akmese skriver:

det vælter ud med spørgsmål fra mig, nå men her er endnu et som er en del intimt og personligt..  jer er 5+0 uger henne .. 

i dag havde min mand og jeg sex, det var som sådan godt, lige indtil jeg fik orgasme, det gjorde super ondt nærmest somom jeg fik en krampe eller der blev slået en knude..  andre der har prøvet det ? eller har en forklaring ? (ved som sådan ikke om det er fordi jeg er gravid, mn har ALDRIG prøvet det før) 

Når du får en orgasme spænder din livmoder, og jo længere du kommer hen, jo tydligere kan du se det på maven og mærke det.

Det kan også være dine ligamentsbånd der lige gav sig.

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

Akmese skriver:

Sådan er der nogle kvinder, der reagerer ved orgasme, når de er gravide, og jeg selv er en af slagsen.
For mig føltes det som om hele min livmoder gik i krampe og blev til en hård og øm kugle, og det kunne tage lang tid før den løsnede op igen.
Og efterhånden som graviditeten skred frem, blev det værre, for ikke at snakke om, at det startede en lang kæde af plukveer, som jeg led tilstrækkeligt af i forvejen, så det var slet ikke spor morsomt.

Så under mine graviditeter undgik jeg for enhver pris at få orgasmer ved sex, hvilket selvfølgelig så heller ikke ligefrem opmundtrede mig til sex. Men jeg gjorde det da engang imellem for min mands skyld.
Men lysten til sex var minimal.

Men trøst dig med, at for nogle går det over igen, har jeg hørt og for andre er det som sagt, som jeg har oplevet det.
Og nogle oplever det slet ikke.
Så du må jo se hvordan det går hen ad vejen med dig og prøve dig frem.

Men vær omhyggelig med at forklare din mand, at det ikke er fordi du ikke elsker ham, men at det for dit vedkommende bare er utroligt ubehageligt, og at han må bære lidt over med dig.
Men de små "put" kan du jo godt give ham

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes at jeg kan mindes, at det er meget normalt og noget med at når man får en orgasme spænder hele kroppen, og når man så er gravid kan det gøre ondt. 

Prøv at søg i nogle gamle tråde herinde, er ret sikker på, at det er der jeg har læst det før. 

Hæng mig ikke op på det som jeg skrev først, jeg er slet ikke sikker på at det var lige sådan det hang sammen 

Okay jeg blev bare helt bange hehe... så er det altid lidt betryggende at vide man ikke er den eneste ! 

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

Baby2påvej skriver:

Når du får en orgasme spænder din livmoder, og jo længere du kommer hen, jo tydligere kan du se det på maven og mærke det.

Det kan også være dine ligamentsbånd der lige gav sig.

Aha okay så, men som sagt før så blev jeg bare lige lidt bange fordi jeg jo ikke har prøvet det før. ! så er det rart nok lige at få bekræftet at det er "normalt" tusind tak for svar !

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Kat

Avavav nej jeg får også bare meeega ondt... Undgår orgasme!!

Jeg får af og til orgasme i søvne, hvilket jo var fint nok før graviditeten (høhø), men hvis det sker nu, vågner jeg bare i smerte. 

Problemet er, at jeg jo sådan set bliver seksuelt frustreret, for lysten er der, men jeg kan ikke rigtig stille noget op med det. Nå, skidt pyt, det er jo i den gode sags tjeneste, så det går nok... Men du er i hvert fald ikke den eneste. 

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

SussieThyssen skriver:

Sådan er der nogle kvinder, der reagerer ved orgasme, når de er gravide, og jeg selv er en af slagsen.
For mig føltes det som om hele min livmoder gik i krampe og blev til en hård og øm kugle, og det kunne tage lang tid før den løsnede op igen.
Og efterhånden som graviditeten skred frem, blev det værre, for ikke at snakke om, at det startede en lang kæde af plukveer, som jeg led tilstrækkeligt af i forvejen, så det var slet ikke spor morsomt.

Så under mine graviditeter undgik jeg for enhver pris at få orgasmer ved sex, hvilket selvfølgelig så heller ikke ligefrem opmundtrede mig til sex. Men jeg gjorde det da engang imellem for min mands skyld.
Men lysten til sex var minimal.

Men trøst dig med, at for nogle går det over igen, har jeg hørt og for andre er det som sagt, som jeg har oplevet det.
Og nogle oplever det slet ikke.
Så du må jo se hvordan det går hen ad vejen med dig og prøve dig frem.

Men vær omhyggelig med at forklare din mand, at det ikke er fordi du ikke elsker ham, men at det for dit vedkommende bare er utroligt ubehageligt, og at han må bære lidt over med dig.
Men de små "put" kan du jo godt give ham

Kærligst
Sussie

Okay, jeg blev bare ret nervøs og en smule bange fordi jeg aldrig har prøvet noget lignende, det føltes netop som en kæmpe krampe, somom det hele bare spændte sig sammen derinde og der gik også lidt tid efter før det hele føltes okay igen .. ! 

Stakkels dig at det ikke gik over igen! det håber jeg nu godt nok det gør for mig, men har slet ikke lige lyst til at prøve få en orgasme igen hehe ! 

så der må bare være lidt mere fokus på manden end mig under sex, det vil jeg ha det meget bedre med hehe (selvom jeg tvivler han vil ha det på samme måde han er lidt behage typen)  men som du siger må han jo bare forstå at det ikke er hans skyld og at det bare ikke er rart.. altså selve orgasmedelen... 

tak for dit svar 

Anmeld

9. oktober 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Avavav nej jeg får også bare meeega ondt... Undgår orgasme!!

Jeg får af og til orgasme i søvne, hvilket jo var fint nok før graviditeten (høhø), men hvis det sker nu, vågner jeg bare i smerte. 

Problemet er, at jeg jo sådan set bliver seksuelt frustreret, for lysten er der, men jeg kan ikke rigtig stille noget op med det. Nå, skidt pyt, det er jo i den gode sags tjeneste, så det går nok... Men du er i hvert fald ikke den eneste. 

Jaaa, det gør virkelig ondt ! nøj jeg blev bange igår hehe 

Så jeg tror nu også bare jeg lige undgår dem i en periode, men jeg har heldigvis ikke noget problem med at ha sex uden at få orgasme..  

men lige efter igår er min lyst der nu ikke rigtig hehe 

men som du siger er det jo det værd !! 

Så må det bare være manden der bliver lidt mere forkælet engang imellem  

dejligt ikke at være den eneste 

Anmeld

9. oktober 2012

Miss Kat

Akmese skriver:

Jaaa, det gør virkelig ondt ! nøj jeg blev bange igår hehe 

Så jeg tror nu også bare jeg lige undgår dem i en periode, men jeg har heldigvis ikke noget problem med at ha sex uden at få orgasme..  

men lige efter igår er min lyst der nu ikke rigtig hehe 

men som du siger er det jo det værd !! 

Så må det bare være manden der bliver lidt mere forkælet engang imellem  

dejligt ikke at være den eneste 

Ja nemlig. Jeg lægger ikke skjul på at jeg ikke har lyst til sex pga. smerter, så kæresten ved godt, han må skære forventningerne lidt ned. Men der sker da ikke noget ved at forkæle ham lidt engang imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.