Akmese skriver:
det vælter ud med spørgsmål fra mig, nå men her er endnu et som er en del intimt og personligt..
jer er 5+0 uger henne ..
i dag havde min mand og jeg sex, det var som sådan godt, lige indtil jeg fik orgasme, det gjorde super ondt nærmest somom jeg fik en krampe eller der blev slået en knude..
andre der har prøvet det ? eller har en forklaring ? (ved som sådan ikke om det er fordi jeg er gravid, mn har ALDRIG prøvet det før)
Sådan er der nogle kvinder, der reagerer ved orgasme, når de er gravide, og jeg selv er en af slagsen.
For mig føltes det som om hele min livmoder gik i krampe og blev til en hård og øm kugle, og det kunne tage lang tid før den løsnede op igen.
Og efterhånden som graviditeten skred frem, blev det værre, for ikke at snakke om, at det startede en lang kæde af plukveer, som jeg led tilstrækkeligt af i forvejen, så det var slet ikke spor morsomt.
Så under mine graviditeter undgik jeg for enhver pris at få orgasmer ved sex, hvilket selvfølgelig så heller ikke ligefrem opmundtrede mig til sex. Men jeg gjorde det da engang imellem for min mands skyld.
Men lysten til sex var minimal.
Men trøst dig med, at for nogle går det over igen, har jeg hørt og for andre er det som sagt, som jeg har oplevet det.
Og nogle oplever det slet ikke.
Så du må jo se hvordan det går hen ad vejen med dig og prøve dig frem.
Men vær omhyggelig med at forklare din mand, at det ikke er fordi du ikke elsker ham, men at det for dit vedkommende bare er utroligt ubehageligt, og at han må bære lidt over med dig.
Men de små "put" kan du jo godt give ham 

Kærligst
Sussie
Anmeld