feriepenge og barseldagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Plysbjørnen

trolden skriver:

hvis jeg vælger at få dem udbetalt i september bliver de så også modregnet?

Det ved jeg faktisk ikke om de gør... Men spørg på kommunen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Mor.sander

Jeg er godt nok på sygedagpenge, men kan ikke holde ferie som når man er på barsel og hvis jeg stadigvæk er det til september, vil jeg få mine feriepenge udbetalt uden at de bliver modregnet  i mine sygedagpenge.

Min mand derimod, som er på dagpenge, vskal give besked om ferie og vil så ikke modtage dagpenge, i den periode.

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Tjaaa....
Tror det er bedst du kontakter din kommune. Agnieszka og jeg bor nemlig i samme kommun og jeg fik mine i September måned for alle 5 uger, så allerede her er der forskel..

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Tjaaa....
Tror det er bedst du kontakter din kommune. Agnieszka og jeg bor nemlig i samme kommun og jeg fik mine i September måned for alle 5 uger, så allerede her er der forskel..

Anmeld

26. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg er godt nok på sygedagpenge, men kan ikke holde ferie som når man er på barsel og hvis jeg stadigvæk er det til september, vil jeg få mine feriepenge udbetalt uden at de bliver modregnet  i mine sygedagpenge.

Min mand derimod, som er på dagpenge, vskal give besked om ferie og vil så ikke modtage dagpenge, i den periode.

Det er fordi din man "kun" er på dagpenge og har mulighed for at holde ferie... Da du er på sygedagpenge har du ikke mulighed for det... Det har vist nok nået at gøre med at han er tilrådighed for arbejdsmarkedet det er du ikke...

Vil tro det er det samme med barselsdagpenge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.