feriepenge og barseldagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

trolden

jeg har feriepenge til godt som jeg skal bruge inden næste år, men da jeg vil være på barsel frem til sommer næste år så er det jo ikke sådan lige til at  holde ferie,
Er der nogle der ved hvordan at de blive modregnet i barseldagpenge, om de trække hele beløbet fra eller det kun er de antal dage som jeg har optjent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Kristina V

Du kan få dine feriepenge udbetalt i September måned. Det fik jeg da jeg ikk ville forlænge min barsel, og jeg ikk ville reducere barsels dagpengene med mine ferie penge. Er du i job kan de hjælpe dig, ellers så spørg på dagpenge kontoret ved din kommune...

Anmeld

26. maj 2009

Valle81

Hejsa:0)

Hvis man ikke holder sin hovedferie( 3 uger) inden september, kan man få de tre uger udbetalt uden at de bliver modregnet i noget:0)

Det har man krav på:0) men de sidste to uger ved jeg ikke helt hvordan du skal forholde dig til, vil skyde på at dem vil du få udbetalt og blive trukket i dagpenge for dem inden ferieåret udløber iapril 2010:0)

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Jeg er på barsel os, jeg har 3 ugers ferie jeg skal have brugt inden 1. maj næste, så i princippet er det vel bedst jeg tager dem når Julie skal i dp eller vs.....

Anmeld

26. maj 2009

stine_olesen

Jeg var så heldig at få udbetalt mine selv om jeg fik barselsdagpenge sendte feriekortet ind med min underskrift og ikke kommunen havde jeg glemt og vupti så kom de selv om de egentlig ikke burde så det er dejligt

Anmeld

26. maj 2009

Louise mortil4

du kan i hvertfald på dem udbatalt sidst i april næste år, uden at de bliver modregnet i dine dagpenge, jeg havde nogen der skulle bruges inden 1 maj i år og dem skrev kommunen under på at jeg kunne få uden at det blev modregnet, men husk at du SKAL ha kommunens underskrift da du er på en overførsels indkomst.

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

VIl bar elige tilføje at jeg fik alle 5 uger udbetalt til septemper, og så fik jeg mine feriefridage udbetalt af arbejdest. Men om det er forskelligt fra kommunen til kommune ved jeg ikk...

Anmeld

26. maj 2009

LotteN

Tillader mig lige og spørge om noget alla det samme (håber det er ok for trådstarteren).
Jeg har 8,5 dages feriepenge fra mit arb. fra sidste år, som jeg bruger hen over sommerren. udover det, så har jeg 15 feriedage fra jeg var på barsel, så det er gennem a-kassen. Der står på sedlen, at pengene ikke kan udbetales hvis jeg studere. Jeg starter studie til 1. sep. vil det så sige pengene bare går tabt, nogen der ved det?

Anmeld

26. maj 2009

trolden

hvis jeg vælger at få dem udbetalt i september bliver de så også modregnet?

Anmeld

26. maj 2009

A.

jeg ahr også fået udbetalt mine feriepenge for 5 uger imens jeg var på barsel..de blev ikke modregnet for de kun se at jeg ikke kun når at holde barsel...
men du kan får dem først udbetalt i april sådan er regler ellers bliver det modregnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.