Spm. ang. glemte p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Kun hvis det er mindre end 72 timer siden du havde sex ellers er det for sent med en fortrydelsespille

Det er en smule ubelejligt, hvis jeg bliver gravid nu, så det vil jeg helst undgå. Jeg synes ikke min datter er "gammel nok" til at blive storesøster nu.
Nu har jeg taget de to glemte og vil sørge for ikke at glemme resten! Og ja, så er det på med kondomet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hmm du skal hvert fald tage en fortrydelsespille, men er i tvivl om du skal tage begge pillerne  Synes det virker voldsomt at tage 3 på samme tid. Det er jo rimelig meget hormon. Men der står godt nok: 

Hvad skal jeg gøre, når jeg har glemt at tage to p-piller i træk?
Begge glemte p-piller tages (på én gang) straks, også selv om det betyder, at du skal tage 2 p-piller samtidig. Næste p-pille tages til sædvanlig tid.

Du skal bruge anden beskyttelse samtidig, indtil du igen har taget én p-pille dagligt i 7 dage, eller indtil pakningen er opbrugt.

Som jeg skrev til en anden har jeg taget begge de glemte nu, den fra i dag skal jeg først tage inden jeg går i seng..
En anden skriver at det er for sent at tage en fortrydelsespille nu, så nu "satser" jeg på p-pillerne og kondom (Åh, hvor jeg hader mig selv for det her, utroligt at man kan glemme TO!!)

Anmeld

8. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det er en smule ubelejligt, hvis jeg bliver gravid nu, så det vil jeg helst undgå. Jeg synes ikke min datter er "gammel nok" til at blive storesøster nu.
Nu har jeg taget de to glemte og vil sørge for ikke at glemme resten! Og ja, så er det på med kondomet!!

Sådan Heldigvis er sandssynligheden jo lille, men man ved bare aldrig hvor fertil man er. Har flere veninder der er blevet gravide på pillen (sorry, det var ikke lige den info der skulle komme nu  .)

Men jeg håber da for jer, at "uheldet" ikke er ude!

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Sådan Heldigvis er sandssynligheden jo lille, men man ved bare aldrig hvor fertil man er. Har flere veninder der er blevet gravide på pillen (sorry, det var ikke lige den info der skulle komme nu  .)

Men jeg håber da for jer, at "uheldet" ikke er ude!

Vi var 10 måneder om at blive gravide med den første, så forhåbentlig er jeg ikke blevet gravid. Altså, hvis det er sket, må vi jo bare acceptere, for jeg ville VIRKELIG være ked af en abort! Det er også derfor jeg er SÅ GAL på mig selv over at jeg har glemt dem!!!

Anmeld

8. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Som jeg skrev til en anden har jeg taget begge de glemte nu, den fra i dag skal jeg først tage inden jeg går i seng..
En anden skriver at det er for sent at tage en fortrydelsespille nu, så nu "satser" jeg på p-pillerne og kondom (Åh, hvor jeg hader mig selv for det her, utroligt at man kan glemme TO!!)

Hvis det er mere end 72 timer siden i havde sex, dur fortrydelsespillen nok ikke. 

Så  vi for at der ikke er sket noget! Og ja på med kondomet

Det kan ske for selv den bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.