Ved ik hvordan jeg skal klare det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Du er ikke kommet så langt sovende!! Husk på det!!

Selvom det hele føles uoverskueligt er jeg sikker på du finder en måde at klare det på.

Har du ikke en veninde/familie der kan tage ungerne en søndag, så du kan sparke lektierøv ?

Mit store problem er bare, at jeg ikke "vil" aflevere mine unger, uden det er streng nødvendigt - jeg hader, hader, hader at spørge bedsterne og de vil passe dem - tænk nu, hvis jeg gik glip af bare lidt tid sammen med dem

Ved det lyder åndsvagt, men men men....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Mit store problem er bare, at jeg ikke "vil" aflevere mine unger, uden det er streng nødvendigt - jeg hader, hader, hader at spørge bedsterne og de vil passe dem - tænk nu, hvis jeg gik glip af bare lidt tid sammen med dem

Ved det lyder åndsvagt, men men men....

Lyder IKKE spor skørt. Kender det alt for godt. Du kunne tage med. Og arbejde ved et bord.

Så føler du måske knap så meget at du går glip af det hele ?

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Lyder IKKE spor skørt. Kender det alt for godt. Du kunne tage med. Og arbejde ved et bord.

Go idé, men tror ik, for så hænger de nok bare på mig alligevel - men tak for rådet, det ku være det sku prøves alligevel

Anmeld

8. oktober 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Go idé, men tror ik, for så hænger de nok bare på mig alligevel - men tak for rådet, det ku være det sku prøves alligevel

Det er da værd at prøve

Du kunne lege med i starten, så lige så stille trække dig tilbage, for til sidst at overlade det til bedsterne.

Jeg ville i hvert fald prøve, hvis det var mig.

Du har intet at tabe

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Det er da værd at prøve

Du kunne lege med i starten, så lige så stille trække dig tilbage, for til sidst at overlade det til bedsterne.

Jeg ville i hvert fald prøve, hvis det var mig.

Du har intet at tabe

Anmeld

8. oktober 2012

EnGodMor

Anonym skriver:

Kom gerne hid med masser af råd, mine børn er 2 og 3 år

evt hente dem lidt sener i dagpleje og børnehaven, så du kan nå hjem og fred og ro og få læst en time (hvis det altså passer med lukketiderne og når du får fri)

nu er det ikke så nemt med familie i hverdagene, men så evt finde en ung pige der godt vil tjene et par kroner en time ellert to  mandag til fredag, så kunne hun være hos jer,men du fik læst, óg du kunne evt blive på skolen og få læst inden du så tog hjem...

lave madplan for en hel uge, og så handle ind fast hver søndag, så det nok kun lige er brød du skal købe, og så lav mad, som der blir til to dage af, så du ikke skal stress over aftensmad, og så lav det lidt nemt i den periode du har brug for  mere tid...

evt formindske børnenes lure, så når de kommer hjem, så kan i spise tidliger, og de kan blive lagt før i seng, så du har lidt aften til dig selv og lektierne...

send begge børn ud i haven og leg, når i kommer hjem, så du kan få læst lidt imens...

lad alt det huslige være til i weekenden, brug evt noget af lørdagen og få ordndet tingene...

eller gør sådan at de huslige ting kun blir gjort hver anden dag, så du har noget mere tid den dag der ikke bliver lavet noget derhjemme...

sæt børnene til at tegne eller noget andet, som du ved fanger deres interesse i længer tid...

men hvis jeg var dig, så i den periode du havde meget brug for det, så find en pige på 13 15 år, som godt kunne tænke sig og hjælpe med at passe børn.

Anmeld

8. oktober 2012

EnGodMor

FrkRaarup skriver:

Anmeld

8. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg går på 3. semester på en videregående uddannelse og jeg magter ikke mere, er alene med to små børn, har bestået alle mine eksamner, men får ALDRIG læst og r så træt af altid at møde "uforberedt" op (det er kun forelæsninger, så der er ikke "spørgetimer"" - MEN skal snart til eksamen igen og den er jeg sikker på jeg dumper, jeg brænder for faget, men jeg syntes bare ikke jeg fatter noget som helst af det og jeg glemmer konstant hva det er jeg lige har læst --------

sku vist bare af med det, her mens man endnu en aften sidder i tæjvask, køkkenrod, den ældste vil ikke sove og jeg er bare TRÆT

er det en lang videregående uddannelse ?

for så er der måske mulighed for at du kan tage næste semester over 2 semestre (altså på dobbelt tid) ... man skal have lov til det af studiet .. men snak evt med din studievejleder om det

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg går på 3. semester på en videregående uddannelse og jeg magter ikke mere, er alene med to små børn, har bestået alle mine eksamner, men får ALDRIG læst og r så træt af altid at møde "uforberedt" op (det er kun forelæsninger, så der er ikke "spørgetimer"" - MEN skal snart til eksamen igen og den er jeg sikker på jeg dumper, jeg brænder for faget, men jeg syntes bare ikke jeg fatter noget som helst af det og jeg glemmer konstant hva det er jeg lige har læst --------

sku vist bare af med det, her mens man endnu en aften sidder i tæjvask, køkkenrod, den ældste vil ikke sove og jeg er bare TRÆT

Herregud da...det kan jeg så sandelig godt forstå.
Har du ikke en veninde eller to eller noget familie, der kan aflaste dig lidt både mht. børn og så give dig en hånd i hjemmet??

Kæmpeknus
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Gør jeg også, kommer ikke derfra færdiguddannet med mindre de KYLER mig ud - men hold nu K*ft hvor er det hårdt at være bagud med alting altid.....

Og frygter VIRKELIG næste eksame

er der ikk noget familie eller venner - der kan træde lidt til i den sidste tid til eksemen er overstrået .?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.