Ved ik hvordan jeg skal klare det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg går på 3. semester på en videregående uddannelse og jeg magter ikke mere, er alene med to små børn, har bestået alle mine eksamner, men får ALDRIG læst og r så træt af altid at møde "uforberedt" op (det er kun forelæsninger, så der er ikke "spørgetimer"" - MEN skal snart til eksamen igen og den er jeg sikker på jeg dumper, jeg brænder for faget, men jeg syntes bare ikke jeg fatter noget som helst af det og jeg glemmer konstant hva det er jeg lige har læst --------

sku vist bare af med det, her mens man endnu en aften sidder i tæjvask, køkkenrod, den ældste vil ikke sove og jeg er bare TRÆT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Ved ikke hvad jeg skal andet end at give dig en kæmpe ....

Anmeld

8. oktober 2012

Moar2011

Hæng i og gi dig lov til at være stolt og minde dig om at du nok ska klare den og at det kun r en periode det super hårdt ..

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Hæng i og gi dig lov til at være stolt og minde dig om at du nok ska klare den og at det kun r en periode det super hårdt ..

Gør jeg også, kommer ikke derfra færdiguddannet med mindre de KYLER mig ud - men hold nu K*ft hvor er det hårdt at være bagud med alting altid.....

Og frygter VIRKELIG næste eksame

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Ved ikke hvad jeg skal andet end at give dig en kæmpe ....

Tark

Anmeld

8. oktober 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg går på 3. semester på en videregående uddannelse og jeg magter ikke mere, er alene med to små børn, har bestået alle mine eksamner, men får ALDRIG læst og r så træt af altid at møde "uforberedt" op (det er kun forelæsninger, så der er ikke "spørgetimer"" - MEN skal snart til eksamen igen og den er jeg sikker på jeg dumper, jeg brænder for faget, men jeg syntes bare ikke jeg fatter noget som helst af det og jeg glemmer konstant hva det er jeg lige har læst --------

sku vist bare af med det, her mens man endnu en aften sidder i tæjvask, køkkenrod, den ældste vil ikke sove og jeg er bare TRÆT

Du lyder til at være sej!

Held og lykke med det hele

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Du lyder til at være sej!

Held og lykke med det hele

Ha, det syntes jeg bare overhovedet ikke og syntes jeg er ved at drukne i det hele

Anmeld

8. oktober 2012

EnGodMor

Anonym skriver:

Jeg vil meget gerne komme med evt lidt råd, men må lige vide hvor gamle dine børn er

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Jeg vil meget gerne komme med evt lidt råd, men må lige vide hvor gamle dine børn er

Kom gerne hid med masser af råd, mine børn er 2 og 3 år

Anmeld

8. oktober 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Ha, det syntes jeg bare overhovedet ikke og syntes jeg er ved at drukne i det hele

Du er ikke kommet så langt sovende!! Husk på det!!

Selvom det hele føles uoverskueligt er jeg sikker på du finder en måde at klare det på.

Har du ikke en veninde/familie der kan tage ungerne en søndag, så du kan sparke lektierøv ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.