Over tid.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Bellas Mor

Så er jeg 40+1 idag. Og jeg er SÅÅÅ træt, har ondt og absolut intet overskud!! Jeg føler jeg tilsidesætter min datter og min kæreste, fordi jeg er så negativ, ked af det og har ingen krafter..

Havde aldrig troet jeg skulle gå over tid (fødte 2 dage før tid sidste gang)..

Nogle som har erfaringer med at blive sat igang? Og om det kan ske før de 2 uger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Clisolka

Bellas Mor skriver:

Så er jeg 40+1 idag. Og jeg er SÅÅÅ træt, har ondt og absolut intet overskud!! Jeg føler jeg tilsidesætter min datter og min kæreste, fordi jeg er så negativ, ked af det og har ingen krafter..

Nogle som har erfaringer med at blive sat igang? Og om det kan ske før de 2 uger??

*puuuuuuuuuust* Jeg sender lige en masse vestøv afsted til dig Jeg blev selv sat i gang 4 dage før termin fordi jeg ikke måtte gå terminen ud pga. svangerskabsdiabetes 

Anmeld

8. oktober 2012

TaAsJu

Jeg er gået over tid med begge mine.. Den første gik jeg hele 17 dage før hun kom.. De 3 sidste var fødsel!!! blev sat igang da jeg var i 42+ 0.. nr 2 kom en uge over termin. Fik lavet en hindeløsning ved mit sidste JM besøg og vi lavede en lille aftale ment som joke at vi så hinanden dagen efter på føde afdelingen.. Og det gjorde vi!! så kender det alt for godt med tiden..

Anmeld

9. oktober 2012

Bellas Mor

Babymor2010 skriver:

*puuuuuuuuuust* Jeg sender lige en masse vestøv afsted til dig Jeg blev selv sat i gang 4 dage før termin fordi jeg ikke måtte gå terminen ud pga. svangerskabsdiabetes 

Tak skal du ha

Ja, det kan jeg jo så ikke prale af....

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

Bellas Mor skriver:

Jeg gik 12 dage præcis over tid med de 2 store, så jo, det kan være ret trælst.
Men sådan er der nu engang nogle der er indrettet.

Og ja, selvfølgelig er det hårdt, men man må tage sig selv i nakken og prøve at få det bedste ud af det.
Bebsen skal nok komme ud når tid er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

Tulle28

Skulle have været sat igang 41+3, men nåede at få veer om natten:-)

Må jeg anbefale ve- kage:-) (du kan Google opskriften) Mums og virker den ikke, så er det en god anledning til at spise virkelig meget kage:-) Jeg åd 3 store stykker aftenen inden jeg gik i fødsel:-)

Anmeld

9. oktober 2012

Bellas Mor

TaAsJu skriver:

Jeg er gået over tid med begge mine.. Den første gik jeg hele 17 dage før hun kom.. De 3 sidste var fødsel!!! blev sat igang da jeg var i 42+ 0.. nr 2 kom en uge over termin. Fik lavet en hindeløsning ved mit sidste JM besøg og vi lavede en lille aftale ment som joke at vi så hinanden dagen efter på føde afdelingen.. Og det gjorde vi!! så kender det alt for godt med tiden..

Hold da op, så har du da fået lov til at gå i noget tid.. Var det ikke hårdt?

Jeg håber, tigger og ber til at bettemanden snart vil ud. Nøj, hvor jeg synes tiden er lang, når der slet ingen tegn er...

Anmeld

9. oktober 2012

Bellas Mor

Tulle28 skriver:

Skulle have været sat igang 41+3, men nåede at få veer om natten:-)

Må jeg anbefale ve- kage:-) (du kan Google opskriften) Mums og virker den ikke, så er det en god anledning til at spise virkelig meget kage:-) Jeg åd 3 store stykker aftenen inden jeg gik i fødsel:-)

DET vil jeg prøve

1000 tak!!

Anmeld

9. oktober 2012

TaAsJu

Bellas Mor skriver:

Hold da op, så har du da fået lov til at gå i noget tid.. Var det ikke hårdt?

Jeg håber, tigger og ber til at bettemanden snart vil ud. Nøj, hvor jeg synes tiden er lang, når der slet ingen tegn er...

Første gang var utrolig hårdt for keg havde meget vand i kroppen.. Jeg vejer normalt 72 kg og var svulmet op til 103 kg.. Og der var lummert!! Med Julie var det ikke så slemt.. Havde kun taget 15 kg på og med en baby på 4 kg i maven var det enlig okay.. Håber snart han kommer.. Men der er ikke uendelig lang tid tilbGe før han kommer selv om det føles sådan

Anmeld

9. oktober 2012

Elling <3<3

Sender dig en masse positive tanker og vestøv.

Håber snart den lille melder sin ankomst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.