hvis man tabte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Mor.sander

nutche skriver:

en uge af gange hvert sted er måske nok en god løsning for forældre.... men det duer ikke for et barn som ham.
vil personligt sige at det heller ikke er en løsning jeg ville byde nogen af "mine andre børn" tror børn har brug for et bestemt sted de kan kalde hjem,,,,, og da vores hverdag også inkludere snart 4 andre søskende.....ja så ville det ikke gøre hverdagen nem for nogen.

med hensyn til amtet.....ja så har de været der.... men det var ingen nytte til....de ku kun rådgive..... det har jeg også set med hensyn til 2 af mine egne børn. de mener at begge forældre er lige gode.....og at alle har ret til at bevise deres evner som forældre.... jeg måtte kæmpe hårdt for at mine børn ikke sku være alene med deres far (som har været alkoholiker i mange år)

I vores situation, er det amtet der tager beslutningerne da vi ikke kan blive enige...

Da i vr i amtet, havde i så søgt fastsættelse af bopæl ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Lone Jakobsen

Mor.sander skriver:

Da i vr i amtet, havde i så søgt fastsættelse af bopæl ?

ja det var derfor de var derinde.... men amtet ville ikke tage stilling til det, gav bare moderen mere samkvem. men det at hans uge skal afbrydes, fungere ikke for ham. han har brug for mere ro i hverdagene.

Anmeld

27. maj 2009

Mor.sander

Har sendt en privatbesked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.