Risikotal til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Flowers

Hej alle, jeg fik et fint risikotal dengang jeg var til NF 1:2200ca... Det der sikkert trak ned var, at jeg før har haft en SA, hvor barnet viste sig at have down. Hvis ikke jeg havde haft sådan en SA med donw før, er der så nogen der ved, hvad mine risikotal ville have været?? Man har ca en forhøjet risiko for down på 1%..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

M&N

Flowers skriver:

Hej alle, jeg fik et fint risikotal dengang jeg var til NF 1:2200ca... Det der sikkert trak ned var, at jeg før har haft en SA, hvor barnet viste sig at have down. Hvis ikke jeg havde haft sådan en SA med donw før, er der så nogen der ved, hvad mine risikotal ville have været?? Man har ca en forhøjet risiko for down på 1%..

Det tror jeg er svært at sige, de beregner jo målene fra nakkefolden og så hvad dine blodprøver svarer

Anmeld

8. oktober 2012

Flowers

Men de indtaster jo også det at jeg har haft en SA med down syndrom

Anmeld

8. oktober 2012

MinNoah

Flowers skriver:

Men de indtaster jo også det at jeg har haft en SA med down syndrom

Det vidste jeg ikke de gjorde?

De indtaster blodprøve, din alder og nakkefoldens tykkelse... Men det er vel også ligegyldigt når dit tal var så fint

Anmeld

8. oktober 2012

Krussedulle

Flowers skriver:

Der ligger mere i tallet end det..

Ved min første nf (i 2007) hed mit tal 1:36000..
Og efter den graviditet havde jeg en MA (start 2010) (muligvis et foster med downs) ..
og ved nf (slut 2010) efter min MA hed mit tal 1:33000 .. Altså ikke et særlig voldsomt fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.