MD halvt overstået.. (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

M&N

Så er vi hjemme igen efter MD-scanningen (nr 2) men det var ikke en MD, men en hjertescanning de havde bestilt til idag.. Blev scannet af overlægen og som sagde at det sygeplejersken sagde i onsdags var der ikke, og vi skulle ikke være urolige, alt er som det skal være med ALT i hendes hjerte og udenpå! Det er bare maskinen som har en masse funktioner som åbenbart er for gode Så vi har været urolige uden grund, men er nu glad for vi fik den ekstra kontrol, nu ved vi at vi venter en sund og rask baby-pige ♥ Samt så viste blodprøverne kun positivt, jeg havde lussingesyge som lille så det blev os lige bekræftet .. så nu kan vi nyde graviditeten og fejre at der er 140 dage tilbage imorgen, med 50% færdigbagt baby ♥..

Samt så blev jeg lige bekræftet i at det er baby jeg mærker, da den lavede små spjæt og sparkede på skærmen, kunne jeg tydeligt mærke det

Wee nu er vi glade <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Miss BananaHammock

Hvor skønt!

Tillykke med den lille velskabte princesse!

Anmeld

8. oktober 2012

LMX

Dejligt. Tillykke

Anmeld

8. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Så er vi hjemme igen efter MD-scanningen (nr 2) men det var ikke en MD, men en hjertescanning de havde bestilt til idag.. Blev scannet af overlægen og som sagde at det sygeplejersken sagde i onsdags var der ikke, og vi skulle ikke være urolige, alt er som det skal være med ALT i hendes hjerte og udenpå! Det er bare maskinen som har en masse funktioner som åbenbart er for gode Så vi har været urolige uden grund, men er nu glad for vi fik den ekstra kontrol, nu ved vi at vi venter en sund og rask baby-pige ♥ Samt så viste blodprøverne kun positivt, jeg havde lussingesyge som lille så det blev os lige bekræftet .. så nu kan vi nyde graviditeten og fejre at der er 140 dage tilbage imorgen, med 50% færdigbagt baby ♥..

Samt så blev jeg lige bekræftet i at det er baby jeg mærker, da den lavede små spjæt og sparkede på skærmen, kunne jeg tydeligt mærke det

Wee nu er vi glade <3

hvor dejligt.. tilykke med det!

Anmeld

8. oktober 2012

M&N

Miss BananaHammock skriver:

Hvor skønt!

Tillykke med den lille velskabte princesse!

Mange tak Vi er også super glade, tror dog manden stadig er paranoid efter det der skete sidst, siden han lige skulle bringe op at nu måtte der ikke gå noget galt :/

Jeg elsker min prinsesse og er super lettet over hun er sund og rask, men med en MA i ærmet, så er man stadig ret angst

Anmeld

8. oktober 2012

M&N

LMX skriver:

Dejligt. Tillykke

Mange tak

Anmeld

8. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

hvor dejligt.. tilykke med det!

Ih mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.