Min babys hjerte bankede ikke til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

abe123

Vores verden er fuldstændig brast sammen. I dag da vi var til NF skete det der absolut ikke må ske, hjertet var holdt med at banke  vores lille skat var død midt i 9 uge. Det var så uvirkeligt, h*n havde de fineste arme, hoved og ben og lignede bare den perfekte baby, men ingen blink. Jeg har virkelig bare opgivet nærmest alt håb. Nu er det anden gang jeg mister og drømmen bliver bare mere og mere fjern. I morgen tidlig skal jeg møde fastende og ind til udskrabning. Den her dag kan virkelig ikke beskrives med ord 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

FF

ahhhh neej  ingen ord kan beskrive hvad i er gået igenem , og 2 gange, kan slett ikke forstille mig det alt held og lykke, og det skal nok lykkest   

har ingen ord at sige men huffff

Anmeld

8. oktober 2012

Tulle83

Åååh hvor forfærdeligt! Det er jeg virkelig ked af at høre!!

Kæmpe kram til dig

Anmeld

8. oktober 2012

th

abe123 skriver:

Vores verden er fuldstændig brast sammen. I dag da vi var til NF skete det der absolut ikke må ske, hjertet var holdt med at banke  vores lille skat var død midt i 9 uge. Det var så uvirkeligt, h*n havde de fineste arme, hoved og ben og lignede bare den perfekte baby, men ingen blink. Jeg har virkelig bare opgivet nærmest alt håb. Nu er det anden gang jeg mister og drømmen bliver bare mere og mere fjern. I morgen tidlig skal jeg møde fastende og ind til udskrabning. Den her dag kan virkelig ikke beskrives med ord 

åhhh nnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

er så ked af det på jeres vejne... det er bare ikke retfærdig.

Anmeld

8. oktober 2012

abe123

det er helt ubeskriveligt hvor hårdt det er. og jeg er så bange for imorgen 

Anmeld

8. oktober 2012

bubba

Nej nej nej 

Hvor er jeg ked af det.! Havde sådan glædet mig til at høre hvordan NF var gået for jer.. Det er bare så trist, ved slet ikke hvad jeg skal sige  

håber alt det bedste for jer 

Anmeld

9. oktober 2012

Karina84

Stort kram til jer 

Hvor er det ubeskriveligt trist, at i skal igennem saadan noget, og saa unfair 

Anmeld

9. oktober 2012

th

abe123 skriver:

det er helt ubeskriveligt hvor hårdt det er. og jeg er så bange for imorgen 

tror godt jeg kan skrive at vi tænker alle på dig i dag, håber du klare dig igennem, sidder stadig med tårer i øjnene verden er bare ikke altid retfærdig.

håber du stadig vil bruge os lidt og komme ud med alt det du har brug for,

Anmeld

9. oktober 2012

Mokka

Ja, det er helt sikkert, at vi er mange der tænker på dig/jer i dag!!

Hvor er det trist og sørgeligt

Mange tanker her fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.