Så nåede jeg de 39+0 i dag, og er (undskyld mit sprog) kraftedme træt af at være gravid og kæmpe!
Har en del vand agtigt udflåd konstant, især når jeg har tisset, drypper det bagefter i et stykke tid, og det pisse irriterende, for hader og sove med trusser, da jeg sveder en del dernede
Har været en del aktiv de sidste 3 dage, og kan mærke på min krop at det kan jeg bestemt ikke tåle, min ryg er smadret, min numse gør ondt, min skede føles øm (det føles som når man har får hårdt samleje og ens skede bliver så øm at det slet ikke føles som ens egen skede)
Jeg får pludselig en masse kommentar at jeg ligner en kæmpe en, og at min mave er blevet vildt stor, synes slet ikke det sjovt længere:-( føler mig bare stor og klodset !
Jordmoderen har givet mig et tilbud om igangsættelse først når jeg er 10 dage over tid, hvilket jeg synes er lang tid! Hun skønnede den lille i uge 38 til at veje 3200 gram. Hvilket er normalt og gennemsnitlig!
Havde da håbet på min lille prins vejede mere, men det får vi jo først af se når han kommer ud, hvis han overhovedet vil komme ud, eller tvinges til at komme ud..
Så piger, send mig en masse ve støv! Og lad mig høre hvad satte jer i gang? For er fandme* træt af at ligne en kæmpe ko og være så klodset!
Ps. Sover også vildt dårligt om natten, og vågner konstant..
Anmeld