Jah, selvom jeg er super glad for at baby virker til at have det godt, er jeg møgtræt af konstant træthed, tuderi, og værst af alt, KVALME.
Jeg har haft kvalme før jeg endda fandt ud af, at jeg er gravid, og den bliver kun værre og værre. Jeg er 6+2 så det virker bare som om der er laaang tid til det første trimester er overstået og jeg FORHÅBENLIGT kan få lidt ro.
Jeg kan ingeting få ned om morgenen, ikke engang mariekiks eller lidt kakao, og det bliver den jo ikke bedre af. Får det så dårligt lige efter jeg åbner øjnene at jeg ikke har været til undervisning i de sidste par uger fordi jeg simpelthen ikke engang kan klare at sætte mig op. Det føles som køresyge hele dagen (og lad og endeligt ikke snakke om at tage bussen :s)
Hen af aftenen går det i sig selv og jeg kan spise udmærket, og jeg kaster ikke op, så jeg har virkeligt ikke lyst til at brokke mig når jeg ved der findes mange, der har det værre.
Det er bare lidt svært, for kæresten kan ikke sætte sig ind i det og vi har ikke gjort det officielt endnu så jeg føler jeg er helt alene med det, og det er bare øv øv :/
Ja, jeg havde bare lige lyst til at brokke mig lidt. Håber det er okay for jeg føler mig nede, små-isoleret, og har lidt dårlig samvittighed over, at jeg ikke kan være "Yay, jeg skal være mor" agtigt.
Hvis der er nogen, der kan fortælle mig, hvordan man tvinger sig selv til at spise med så slem en kvalme (eller hvad) vil jeg meget gerne høre det (: Er ikke så glad for ingenting at spise hele dagen...
Anmeld