38+4 .......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Sender en masse vestøv i din retning søde

Og ønsker dig en super fødsel

Taaaak ...  

håber også på en super fødsel.. men når jeg allerede er 3 cm åben bliver den nok hurtig kan jeg forestille mig  bare  den ikke bliver for hurtig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

He he... Du ender sikkert med at gå til 42+0 Men det er da bare dejligt hun besluttede sig for at blive derinde

Ja det frygter jeg også jeg gør .. så ville jeg egentlig godt sættes igang lige efter termin med de smerter jeg render rundt med ..  

Anmeld

8. oktober 2012

Babydrøm

Og sender ve støv til dig  

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

AnnL skriver:

Og sender ve støv til dig  

Taaak

Anmeld

8. oktober 2012

Tulle28

Camillos skriver:

Ja det frygter jeg også jeg gør .. så ville jeg egentlig godt sættes igang lige efter termin med de smerter jeg render rundt med ..  

Du får lige en ordentlig portion vestøv

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

Du får lige en ordentlig portion vestøv

takker

Anmeld

8. oktober 2012

Ønskebarnet12

Sender dig en masse vestøv søde 

Anmeld

8. oktober 2012

christina92

Camillos skriver:

Jae det vil jeg også .. men hun har kun konsultation om onsdagen ... det er længe at vente.. ville ønske hun kunne lave/ville lave en hindeløsning på mig.. for det gør godt nok nas at gå her og være smååben og med alle de dersens veer og nerversmerter der hvor hun borer hovedet ned ... 

går det godt med lille carolina søde?

Ja det ville være rart hvis hun ville det!

Og ja det går rigtig godt med hende  Ønsker sådan får dig at prinsessen snart kommer, følelsen af at være mor er ubeskrivelig fantastisk!

Anmeld

8. oktober 2012

LilleChelle

Sender også vestøv til dig - men du får dog ikke det hele :p Jeg beholder lidt af det selv. 

- Jeg synes også godt snart lillemanden her i maven kunne melde sin ankomst. Ganske enkelt pga. plukkeveer døgnet rundt, der bare ikke bliver regelmæssige. Og smerter i bækkenet. 

Utålmodigheden har dog ikke meldt sig endnu - så jeg hygger mig bare så godt jeg kan, trods smerterne. 

Jeg håber der snart sker noget for dig Og så gider vi absolut ikke høre mere fra Christina - nu når hun bare føder så meget tidligere end os andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.