Svamp i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gået hen og har fået svamp i skeden.. Jeg er i uge 31.. Jeg ringede til lægen, og snakkede med sekretæren om hvordan og hvorledes. Hun sagde, at jeg skulle købe noget på håndkøb til at holde det nede med. Hvis det ikke hjalp, så skulle jeg kontakte min læge efterfølgende.. 

Nu er mit spørgsmål bare, hvilke et produkt skal jeg købe? Jeg skal ikke selv ind til byen i dag, så jeg vil sende min mand ned efter det, så jeg kan få det hurtigst muligt, da det slet ikke er til at holde ud! Er der nogen der har erfaringer med noget, som de har købt på håndkøb, da de havde svamp i forbindelse med graviditet? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg er gået hen og har fået svamp i skeden.. Jeg er i uge 31.. Jeg ringede til lægen, og snakkede med sekretæren om hvordan og hvorledes. Hun sagde, at jeg skulle købe noget på håndkøb til at holde det nede med. Hvis det ikke hjalp, så skulle jeg kontakte min læge efterfølgende.. 

Nu er mit spørgsmål bare, hvilke et produkt skal jeg købe? Jeg skal ikke selv ind til byen i dag, så jeg vil sende min mand ned efter det, så jeg kan få det hurtigst muligt, da det slet ikke er til at holde ud! Er der nogen der har erfaringer med noget, som de har købt på håndkøb, da de havde svamp i forbindelse med graviditet? :-)

Har ingen erfaringer, tænker bare du stadig skal huske at vaske med en korrekt sæbe forneden, ph venlig, som så er intim sæbe, men ellers så skal din mand da bare spørge dem på apoteket, de må jo vide noget om hvad der er bedst 

Anmeld

8. oktober 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Canesten creme. prøv en lille tube og smør i 2-3 uger.

Anmeld

8. oktober 2012

MKuhr

Nord skriver:

Canesten creme. prøv en lille tube og smør i 2-3 uger.

forresten, lad vær med at gå med bind samtidig hvor det gør det kun værre, huden skal have luft, så et par lyse trusser ikke g-streng eller noget andet der kan sætte sig og generer

apoteket har en god intim sæbe som jeg selv bruger og den hjælper utrolig godt. brug sæbe af samme slags til hår også.

Anmeld

8. oktober 2012

MKuhr

Nord skriver:

forresten, lad vær med at gå med bind samtidig hvor det gør det kun værre, huden skal have luft, så et par lyse trusser ikke g-streng eller noget andet der kan sætte sig og generer

apoteket har en god intim sæbe som jeg selv bruger og den hjælper utrolig godt. brug sæbe af samme slags til hår også.

lyse=løse trusser

Anmeld

8. oktober 2012

FruK

Hvis det er indvendigt er cremen ikke nok.

Så skal du have Canesten stikpiller. Dem må man ifølge min læge gerne bruge, når man er gravid.
Men du skal have en seksdages kur i stedet for kun en dag - det er så en mildere dosis, du tager hver aften i 6 dage. Og du må IKKE bruge indføringshylsteret, men skal sætte dem op med fingerene.

Hvis din mand spørger på Apoteket, ved de godt, hvad det er.
Du kan bruge cremen sammen med stikpillerne. Og måske er det nødvendigt at din mand smører også - min mand får det, når jeg har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.