Hvorfor lige mig hvergang ???;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

DKTiha

Jeg har lige været til scanning hos min læge. Han kunne godt se noget men blev igen meget usikker. Så imorgen skal jeg møde på Næstved sygehus til bedre scanning :/ og skal møde rastende ???:/ er der ik nogen steder i Næstved hvor man kan komme til scanning sådan nu?? Bliver super bekymret over at skulle møde fastende... Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Camillos

DKTiha skriver:

Jeg har lige været til scanning hos min læge. Han kunne godt se noget men blev igen meget usikker. Så imorgen skal jeg møde på Næstved sygehus til bedre scanning :/ og skal møde rastende ???:/ er der ik nogen steder i Næstved hvor man kan komme til scanning sådan nu?? Bliver super bekymret over at skulle møde fastende... Hmm

puha det jeg ked.af at høre håber alt er vel  tænker du en selvbetalt.trygheds scanning? det.tæteste er i slagelse.hos betina.. utrolig sød jm

Anmeld

8. oktober 2012

Faith

Prøv at google skanningsklinikker Næstved. Så kommer det frem hvis der findes nogen i nærheden.

Håber på det bedste

Anmeld

8. oktober 2012

Frk. Himmelblå

DKTiha skriver:

Nu ved jeg slet ikke, hvad han skulle kigge efter - din læge?

Altså, du er da kun lige blevet gravid ik? Så kan man vel næppe se så meget? Går ud fra, det var en indvendig skanning?

Jeg  for, at alt er, som det skal være...

Anmeld

8. oktober 2012

DKTiha

Camillos skriver:

puha det jeg ked.af at høre håber alt er vel  tænker du en selvbetalt.trygheds scanning? det.tæteste er i slagelse.hos betina.. utrolig sød jm

Ja hvor man selv betaler for det tak vil prøve og de om jeg kan finde et nummer til hende

Anmeld

8. oktober 2012

DKTiha

Frk. Himmelblå skriver:

Nu ved jeg slet ikke, hvad han skulle kigge efter - din læge?

Altså, du er da kun lige blevet gravid ik? Så kan man vel næppe se så meget? Går ud fra, det var en indvendig skanning?

Jeg  for, at alt er, som det skal være...

Jeg er gravid og min læge scanner mig hver uge fordi jeg har tabt 8 gange før

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

DKTiha skriver:

håber på det bedste for dig !! må jeg spørge hvor langt du er henne nu ?? 

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

DKTiha skriver:

Ja hvor man selv betaler for det tak vil prøve og de om jeg kan finde et nummer til hende

okay .. scannings jormoren ligger i ønskebørn og klinikken hedder barn i vente

Anmeld

8. oktober 2012

Frk. Himmelblå

DKTiha skriver:

Jeg er gravid og min læge scanner mig hver uge fordi jeg har tabt 8 gange før

Anmeld

8. oktober 2012

DKTiha

Camillos skriver:

okay .. scannings jormoren ligger i ønskebørn og klinikken hedder barn i vente

Taaak har ringet til hende. Hun syntes jeg sku vente til jeg ved mere fra sygehuset hun sys det penge ud af lommen hvis jeg kommer hos hende og hun ikke kan finde noget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.