Naia har taget sine første 3 skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Det har jeg hørt til et fordrag med en læge og sp da jeg ventede Nicklas og det samme fik jeg afvide da Naia var til 1 års undersøgelse

Hm mærkeligt  Her har jeg lært i studiet (og lægen siger ligeså) det modsatte.

Når jeg har tid til at nørde den en dag, undersøger jeg det nærmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

twinny

Wee det gør en så stolt.

Her var drengene læææænge om at kravle. Som nogle af de sidste herinde i vores mødre gruppe. Men tog deres første skridt 4 dage før deres fødselsdag.
Men jeg har hørt det samme som ka+ma=be. Og nede i vores Vg, siger de også at de tit ser piger er hurtigere.

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

SaNiNa skriver:

Må sige man bliver ikke mindre stolt af at opleve sit andet barn tage sine første skridt.

Det skete igår som vi skulle til at køre fra mine forældre hun lige pludselig hvade så travlt at hun ikke kunne vente på sin far.

Vi var heldigvis mange som så det for nu vil hun bare ikke mere, dog rejser hun sig hele tiden op og ligner en som rigtig gerne vil.

Så stolt stolt en mor jeg er

Fedt fedt fedt

Anmeld

12. oktober 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Har kun min viden ud fra sp og læge og så også lidt vores egen erfaring med vores unger

Anmeld

13. oktober 2012

maryjane

Dejligt

Glæder mig til det sker her, hun går med ting og langs ting men så stopper festen også

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg var os lige nede og lure i mine pæd. bøger for blev skisme os i tvivl men der står nu os at piger generalt er hurtigere udviklet både intelektuelt og motorisk

Anmeld

13. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Jeg var os lige nede og lure i mine pæd. bøger for blev skisme os i tvivl men der står nu os at piger generalt er hurtigere udviklet både intelektuelt og motorisk

Tak for klargøring! Var ved at blive sindssyg over ikke at kunne finde det i mine bøger hehe.

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Tak for klargøring! Var ved at blive sindssyg over ikke at kunne finde det i mine bøger hehe.

He he så lidt.. Det nagede os mig gevaldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.