Naia har taget sine første 3 skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

SaNiNa

Må sige man bliver ikke mindre stolt af at opleve sit andet barn tage sine første skridt.

Det skete igår som vi skulle til at køre fra mine forældre hun lige pludselig hvade så travlt at hun ikke kunne vente på sin far.

Vi var heldigvis mange som så det for nu vil hun bare ikke mere, dog rejser hun sig hele tiden op og ligner en som rigtig gerne vil.

Så stolt stolt en mor jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Må sige man bliver ikke mindre stolt af at opleve sit andet barn tage sine første skridt.

Det skete igår som vi skulle til at køre fra mine forældre hun lige pludselig hvade så travlt at hun ikke kunne vente på sin far.

Vi var heldigvis mange som så det for nu vil hun bare ikke mere, dog rejser hun sig hele tiden op og ligner en som rigtig gerne vil.

Så stolt stolt en mor jeg er

Ih hvor fint.. Får lyst til at sige tillykke.. Tror først Laura lære det et par dage inden hun skal konfirmeres

Anmeld

8. oktober 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Ih hvor fint.. Får lyst til at sige tillykke.. Tror først Laura lære det et par dage inden hun skal konfirmeres

tak.

Det skal nok komme, Naia hun har gået med sin vogn, stole alt der skulle skubbes rigtig længe hun gik rigtig flot med os i hånden men hvis vi gav slip satte hun sig bare ned

Anmeld

8. oktober 2012

L&V

SaNiNa skriver:

tak.

Det skal nok komme, Naia hun har gået med sin vogn, stole alt der skulle skubbes rigtig længe hun gik rigtig flot med os i hånden men hvis vi gav slip satte hun sig bare ned

Det er præcis som Laura

Anmeld

8. oktober 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Det er præcis som Laura

Det komme før du aner det, de kloge siger også at piger er lidt langsommer i forhold til drenge

Naia har ikke ville gå selv idag men hun rejser sig op hele tiden så hun skal nok lige over vinde sig selv igen

Anmeld

8. oktober 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Det komme før du aner det, de kloge siger også at piger er lidt langsommer i forhold til drenge

Naia har ikke ville gå selv idag men hun rejser sig op hele tiden så hun skal nok lige over vinde sig selv igen

Oki jeg har altid hørt det omvendt.. Ja det skal da nok komme det er os bare fordi hun har randt rundt ved tingene i 2-3måneder nu

Anmeld

8. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hvor er hun bare dygtig 

Piger er generelt hurtigere end drenge, da deres hjerner (nerveforbindelserne) udvikles hurtigere end drengenes Men alting er jo "heldigvis" ikke efter bøgerne

Anmeld

9. oktober 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Oki jeg har altid hørt det omvendt.. Ja det skal da nok komme det er os bare fordi hun har randt rundt ved tingene i 2-3måneder nu

drengene er hurtiger til at lære at kravle, stå og gå sådan ting men hvor piger er meget hurtiger modne.

Anmeld

10. oktober 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

drengene er hurtiger til at lære at kravle, stå og gå sådan ting men hvor piger er meget hurtiger modne.

Hvor har du det fra?

Anmeld

11. oktober 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor har du det fra?

Det har jeg hørt til et fordrag med en læge og sp da jeg ventede Nicklas og det samme fik jeg afvide da Naia var til 1 års undersøgelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.