livmoderhals :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

JS<3

Hej alle sammen <3

håber i herinde kan hjælpe mig, da jeg har søgt på nettet og bestemt ikke bliver klogere.

Jeg var igår på fødegangen, da jeg havde plukveer hver 5 min (det har jeg stadig) og kom først hjem KL 3 i nat

Nå, der er tre jordmødre der får undersøgt mig PGA vagtskifte, udover det får måler de også mine veer og ser der er noget igang.

De alle tre nævner at der ca er en hals cm livmoderhals tilbage, hvad skal det betyde?

udover det så siger de også at jeg skal holde mig igang, er det for at veerne ikke går i sig selv?

stort knus og rigtig god dag til jer alle

Gravid 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

JS<3

en HALV cm livmoderhals tilbage

Anmeld

8. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Betyder bare at din krop gør sig klar til at føde,og når den ikke er længere,vil din fødsel formentlig gå lidt hurtigere. 

Anmeld

8. oktober 2012

JS<3

Tak for svar (:

Jubii, det lyder dejligt. Mine veer er godt nok også begyndt at være mere aktive, så kan da bestemt også mærke at der er gang i den (:

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

JS<3 skriver:

Tak for svar (:

Jubii, det lyder dejligt. Mine veer er godt nok også begyndt at være mere aktive, så kan da bestemt også mærke at der er gang i den (:

puha jeg har haft det som du har det siden sidste.mandag i onsdags kom jegså til jm og havde en halv cm livmoderhals tilbage og har åbnet.mig 3 cm. jeghar stadigvæk plukke veer on and off der.går bare ikke rigtig gang i den ...jeg er 38 +4.idag.. 

Anmeld

8. oktober 2012

JS<3

Øv mine plukveer er begyndt at nive godt og grundigt i underlivet og gør møg ondt i lænden

men de er dog "reglmessige" altså ca 5 min imellem højest 7 min.

Jeg fik et godt råd, som jeg faktisk føler der hjælper en lille smule. - hvergang der kom veer kan man endten rykke hofterne fra side til side, eller lave otte taller. Jeg gør det, og føler faktisk at jeg holder gang i dem, dog gør jeg det ikke hvergang.

Anmeld

8. oktober 2012

sne190810

Uuuh spændende!!

Ud og gå en tur, rør dig lidt! Så kommer der gang i sagerne

Anmeld

8. oktober 2012

JS<3

Hehe, ja det er spændende. Håber skam ikke at hun snyder (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.