Håber nogen kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Mariajny

God aften piger. Håber nogen kan besvare mit spørgsmål er har både i dag og i går rigtig ondt nederst i maven, så meget at jeg ikke kan dreje mig, eller trække mine ben op..
Jeg er i 22+4.
Nogen der har prøvet det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Snehund

Kan ikke hjælpe med gode råd, har ikke oplevet noget lignende, har heller ikke prøvet at være så langt henne - endnu.

Vil bare lige ønske dig god bedring og håber det snart går over - og at du finder ud af hvad det handler om.

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Mariajny skriver:

God aften piger. Håber nogen kan besvare mit spørgsmål er har både i dag og i går rigtig ondt nederst i maven, så meget at jeg ikke kan dreje mig, eller trække mine ben op..
Jeg er i 22+4.
Nogen der har prøvet det samme??

Hmmm...du kan have ligamentsmerter.
Men prøv at beskrive smerterne lidt bedre. Hvordan kommer de, hvordan gør de og hvor sidder de præcist??

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2012

Mariajny

SussieThyssen skriver:

Hmmm...du kan have ligamentsmerter.
Men prøv at beskrive smerterne lidt bedre. Hvordan kommer de, hvordan gør de og hvor sidder de præcist??

Kærligst
Sussie

De kommer altid når jeg er gået i seng. De sidder fra side til side nederst i maven, er meget slemmerne end mentraution smerter. Smerterne er ret lange, og jeg kan hverken trække benene op eller dreje mig.

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Mariajny skriver:

De kommer altid når jeg er gået i seng. De sidder fra side til side nederst i maven, er meget slemmerne end mentraution smerter. Smerterne er ret lange, og jeg kan hverken trække benene op eller dreje mig.

sådan har jeg det også.. bækken smerter hos mig.. men få lige testrt din urin hos lægen

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Mariajny skriver:

Jeg vil umiddelbart gætte på ligamentsmerter.

Jeg vil anbefale dig, at du lige får en henvisning til en fysioterapeut, som kan give dig nogle afspændingsøvelser.

Anmeld

8. oktober 2012

Miss BananaHammock

Bliver maven også hård? Evt. plukveer? Eller blærebetændelse...?

Anmeld

10. oktober 2012

Mariajny

det var i hvert fald ikke blærebetændelse, urinen var fin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.