Hvad Spiser jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

FruStolpe

Tauf skriver:

Jeg er også glad for jeg ikke skal ha mad med hvis vi er ude. For han spiser jo det der kommer på bordet

Har hun altid spist alt?

Ja vi har aldrig måtte lave særligt mad til hende.

Nu sorterer hun dog i maden, så det kniber med grønsagerne. Men det tror jeg hun har fra sin far

Men ellers har hun altid spist hvad vi har serveret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Faith

Mine drenge på knap 2½ er stort set altædende og har faktisk været det altid. Vi har aldrig lavet specialkost til dem.

De får det vi spiser, det inkluderer også pizza, burgere og pomfritter når vi en sjælden gang får det. De vil dig hellere have frikdeller og kartofler.

Vi er absolut ikke fanatiske hvad mad angår. De får en god og nærende kost både hjemme og i dp, så når vi en sjælden gang skejer ud ser jeg intet problem i at de også får lov.

Anmeld

7. oktober 2012

Tulle28

Vores datter får ikke særbehandling. Hun får det samme som os, dog gør vi lidt ud af at der skal være noget hun helt sikkert kan lide - er det gryderet, får hun det og så får hun også grøntsager seperat. vi får også tit lidt børnevenlige retter som frikadeller og pasta med kødsovs:-)

Anmeld

7. oktober 2012

Maja_4000

Caroline spiser også alt .. Med mindre hun er syg , er ved at få tænder eller sådan noget Så vil hun kun have alt det "forbudte"

Men vi tænker nu også over det i hverdagen .. Altså vi laver altid mad som vi er næsten sikre på at hun kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.