Hvad Spiser jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

MyLove E

God søndag til jer alle

Vi har her hjemme en søn (næsten 1 1/2) som virkelig IKKE er kræsne. Alt vi giver ham spiser han
Vi giver ham så også altmulig. For han skulle jo helst blive ved med at spise alt. Igår fik vi sushi, ja det spiste han også helt fint også selvom der var kommet wasabi i nogen af dem. Der var kommet lidt for meget i nogen af dem. Dem var han ikke så vilde med. Men ellers spiste han det hele.

Spiser jeres børn alt og giver i dem alt muligt ??

Hvad er jeres holdning til børn og mad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Clisolka

Tauf skriver:

God søndag til jer alle

Vi har her hjemme en søn (næsten 1 1/2) som virkelig IKKE er kræsne. Alt vi giver ham spiser han
Vi giver ham så også altmulig. For han skulle jo helst blive ved med at spise alt. Igår fik vi sushi, ja det spiste han også helt fint også selvom der var kommet wasabi i nogen af dem. Der var kommet lidt for meget i nogen af dem. Dem var han ikke så vilde med. Men ellers spiste han det hele.

Herhjemme er Isabella på snart 2 også altspisende - det er næsten lige meget hvad vi serverer, så ryger det ned  Hun har en rigtig god appetit efter sin far 

Anmeld

7. oktober 2012

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Herhjemme er Isabella på snart 2 også altspisende - det er næsten lige meget hvad vi serverer, så ryger det ned  Hun har en rigtig god appetit efter sin far 

Det er skønt syntes jeg:-) Elias har spist sådan siden han begyndte at få mad:-)

Anmeld

7. oktober 2012

FruStolpe

Tauf skriver:

God søndag til jer alle

Vi har også en alt ædende pige på 2 herhjemme.

Tror hendes motto er noget i stil med. "jo stærkere jo bedre"

Vi har altid bare givet hende alt muligt, og det eneste hun ikke bryder sig om er flødeskum.

Det er dejligt ikke at skulle tage hensyn til det

Anmeld

7. oktober 2012

MyLove E

FruStolpe skriver:

Vi har også en alt ædende pige på 2 herhjemme.

Tror hendes motto er noget i stil med. "jo stærkere jo bedre"

Vi har altid bare givet hende alt muligt, og det eneste hun ikke bryder sig om er flødeskum.

Det er dejligt ikke at skulle tage hensyn til det

Jeg er også glad for jeg ikke skal ha mad med hvis vi er ude. For han spiser jo det der kommer på bordet

Har hun altid spist alt?

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Her spiser vores dreng også stort set alt!!!

Vi har fra start tilbudt ham alt muligt forskelligt.... som vi også spiser... Har aldrig lavet "særkost" til ham. Der er det der er... og det tror jeg har givet pote på mange områder...

Anmeld

7. oktober 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Det er skønt syntes jeg:-) Elias har spist sådan siden han begyndte at få mad:-)

Det har Isabella også gjort siden hun begyndte at få mad - det er skønt. Jeg håber hun fortsætter 

Anmeld

7. oktober 2012

Lusi

Tauf skriver:

God søndag til jer alle

Vores datter på 4, har nogle ting hun ik spiser, men tror mere det er fordi hun ik gider..
Vores søn på 1 1/2 spiser ALT.. De sagde i børnehaven at det da var utroligt hvad han spiser og jeg da endelig skulle blive ved at lave så alsidige madpakker
Brie og sildemadder, synes var det mest sjove
Sildemadder er totalt ynglings ligenu..

Og så har han altså stadig kun 4 tænder, er utroligt, han kan få næsten alt ned..
Kød gider/kan han dog ik, med mindre det er mørt nok..

Anmeld

7. oktober 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Her spiser vores dreng også stort set alt!!!

Vi har fra start tilbudt ham alt muligt forskelligt.... som vi også spiser... Har aldrig lavet "særkost" til ham. Der er det der er... og det tror jeg har givet pote på mange områder...

Det har vi heller ikke. Det tror jeg ikke hjælper noget..

Anmeld

7. oktober 2012

Janni.

Silas spiser næsten alt. Dog er han stadig ikke vild med kartoffelmos. Det har han aldrig været. Da han var yngre brækkede han sig hvis han fik mere end 3 skefulde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.