Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lige ano da jeg har testet positiv i dag og endnu ikke er klar til at komme frem i lyset.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke Jeg er dog hoppet ud af skabet. Jeg har termin d. 10. juni, hvis ellers de er enige hos lægen. Jeg er blevet insemineret, så ved præcis hvornår jeg har haft ægløsning
Humanincubator skriver: Tillykke Jeg er dog hoppet ud af skabet. Jeg har termin d. 10. juni, hvis ellers de er enige hos lægen. Jeg er blevet insemineret, så ved præcis hvornår jeg har haft ægløsning
Tillykke til jer begge !! jeg har også testet positiv i dag 2 gange ! jeg må være 4 + 6 dage henne, og har også termin den 10 juni hvis alt går vel
Tillykke til jer begge...
Jeg skal ifølge mine beregninger og hvis alt går vel have termin 17/6-2013
Har oprettet denne tråd i dag
https://www.baby.dk/debat/194470pi1/graviditet/se-hvad-jeg-har-lavet-i-dag---.aspx
Hvor er det dejligt at se jeg ik er den eneste som venter mig jeg er sat til den 4 Juni men blir nok noget før da jeg skal ha et kejsersnit :/
Men tillykke med jer
Albjerg skriver: Hvor er det dejligt at se jeg ik er den eneste som venter mig jeg er sat til den 4 Juni men blir nok noget før da jeg skal ha et kejsersnit :/ Men tillykke med jer
Tillykke men hvad kan det være du ved du skal have kejsersnit ? :/Det er måske ikke første gang du skal være mor ?
Jubi - jeg er også gravid Jeg har testet ikke mindre end 4 gange
Jeg er nu 4+6, og om alt går vel, er terminen 11/6-2013
Krina skriver: Jubi - jeg er også gravid Jeg har testet ikke mindre end 4 gange Jeg er nu 4+6, og om alt går vel, er terminen 11/6-2013
Stort tillykke med det !!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128