Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Weeehuuuuu jeg skal være MOR igen til Juni....
Der er vist ikke så meget at være i tvivl om, selvom det er en test fra brugsen og jeg skulle have haft mens i går...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange gange tillykke med den flotte test
Tillykke.
Sikke en dejlig nyhed.
Jeg testede selv positiv samme tid sidste år og fik mig en juni-dreng.
LilleChelle skriver: Mange gange tillykke med den flotte test
Mange mange tak
LR85 skriver: Tillykke. Sikke en dejlig nyhed. Jeg testede selv positiv samme tid sidste år og fik mig en juni-dreng.
har en datter i forvejen så er meget spændt på om det er en søster eller en bror...
Anonym skriver: Hej Weeehuuuuu jeg skal være MOR igen til Juni.... Der er vist ikke så meget at være i tvivl om, selvom det er en test fra brugsen og jeg skulle have haft mens i går...
Stort tillykke!
M (: skriver: Stort tillykke!
Jeg er mega glad men samtidig også total forvirret for det var ikke lige forventet, da vi havde snakket om at arbejde intenst på sagen efter min næste mens...
Anonym skriver: Mange mange tak har en datter i forvejen så er meget spændt på om det er en søster eller en bror...
Hvor dejligt. Har også en stor dreng på 3, og er SÅ glad for jeg fik en dreng til så de rigtig kan hygge og lege senere
Anonym skriver: Mange mange tak Jeg er mega glad men samtidig også total forvirret for det var ikke lige forventet, da vi havde snakket om at arbejde intenst på sagen efter min næste mens...
Men sådan kan man jo heldigvis blive positivt overrasket! Herhjemme kom den positive test også ca. tre måneder før vi havde turdet håbe på - men det gjorde os ikke mindre lykkelige, tvætimod!
LR85 skriver: Hvor dejligt. Har også en stor dreng på 3, og er SÅ glad for jeg fik en dreng til så de rigtig kan hygge og lege senere
nemlig sådan tænker jeg også, men pyt jeg bliver glad uanset om den er med eller uden tap
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128