(juni) huuum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Jo jo, de skal nok havde deres grund til det, men alligevel når du er så tæt på termin og måske er du bare typen der ikke får de store smerter ved veerne.. (hvis man da kan undgå det, men hvorfor skulle nogen ikke kunne det)...

Jeg tror faktisk jeg ville ringe og spørge min jdm hvad grunden kan være til at de ikke har tjekket det, når du nu har veer... Meen jeg er nok også et pylrehovede -og nysgerrig om der vitterlig er ved at ske noget

tror da der er ved at ske noget men ved desværre bare ikke hvor lang tid det tager... man de snart går lidt hurtiger så min lænd kan få fred...

skal til jordemoder i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Stumpen

Tror bestemt også der er ved at ske noget og netop derfor undre det mig at hun ikke tjekkede den hals, det synes jeg de gjorde konstant ved mig, da jeg var gået over med Mathilde, men ja igen, der er jo en grund tilat hun ikke har gjort det..

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

er jo heller ikke gået overtid endnu har hele 10 dag til termin endnu.

så jeg slapper bare rgtig meget af og håber lillemanden snart vil vise sig... hvis de ikke tage mere til må de jo gøre noget for der sker noget for gider ikke gå med ver i flere dage

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

så er smerten tiltaget og de kommer med ca 15 min mellem rum men gør stadig kun ondt i rumpen og op gennem lænden til rykken

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

Sanne skriver:

så er smerten tiltaget og de kommer med ca 15 min mellem rum men gør stadig kun ondt i rumpen og op gennem lænden til rykken

HVordan står det til nu??

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

de er aftaget igen 30-25 min i mellem. og jeg har fået rigtig meget væske i min fødder... så ligger på sofaen med fødderne 2 meter op i luften

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

De er da lidt drilske de veer der.. Glæder mig til om din jdm har noget opmundrende at fortælle i morgen..

Anmeld

26. maj 2009

GryDia

Håber du ligger på sygehuset

Anmeld

27. maj 2009

SaNiNa

må desværre skuffe blev sendt hjem fra fødegangen i går aftes. og venter nu på veerne tager mere til.

Er så træt af de veer de tager livet af mig, og lillemanden kan jeg slet ikke mærke.

har skrevet i et andet indlæg i ordet er frit og graviditet osse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.