(juni) huuum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

SaNiNa

gade vide om jeg snart føde har haft nogle ver siden i går eftermiddages de er på ingen måder slemme men de er der, de kommer med ca 30-20 min så håber virkelig snart jeg har min guldklump ude hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

vanessa

Ja  det håber jeg da også du snart få.....din søn i armen.
Det er jo også lige ved at  være tid får dig....var det ikke den 10 juni du er sat til.
Har du ringet til jordmoder ...?
Kan du godt holde dine smerter ud..?

Her går tiden langsomt igen...efter vi har overstået en flytning og manden er begyndt på arbejde igen...
Jeg fik jo elefant fødder ....og lå på næstved sygehus i 4 timer...p.g.a væske.
Men jeg skal tage det med ro nu..det er også blevet bedere.
Håber og tror jeg føder midt i juni.....få kan ikke vente mere vil så gerne se hende.....

Håber det snart sker for dig....

vanessa

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

var på fødegangen i går og de lavede et giagram hvor den viste det var ver, skal til jordemoder imorgen.

syntes overhovede ikke de gør ondt de kan mærkes men det er ikke sådan at je ikke kan holde dem ud.

har termin om 10 dag i dag d. 5 juni

Anmeld

26. maj 2009

vanessa

hold da op så sker det ..måske snart.....veerene skal nok blive kraftigere og gøre ekstrem ondt....når de kommer så er der ikke langt til han kommer ud.
men godt at du lige nu kan holde det ud....
Jeg mærker kun til at bebse trives har ikke ondt i endnu....?håber lidt det snart kommer.....

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

Var de inde og mærke hvor lang din livmoderhals er?? For den er de bløde veer jo med til at korte, så det er da bare rigtig spændende om du får en maj baby i stedet for en juni baby

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

Den sidste halve time er de blevet lidt slemmer men syntes stadig ikke de gøre ndt ondt. kan da mærke dem...

overvejer lidt at ringe til min jordemoder

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Var de inde og mærke hvor lang din livmoderhals er?? For den er de bløde veer jo med til at korte, så det er da bare rigtig spændende om du får en maj baby i stedet for en juni baby

Nej de lavede bare en måling og så kunne vi kører hjem igen

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

Det syne jeg lyder underligt, når de observere at du faktisk har veer....

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Det syne jeg lyder underligt, når de observere at du faktisk har veer....

det nok fordi de kun kun kommer hver 20 min og at jeg ikke syntes de er slemme

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

Jo jo, de skal nok havde deres grund til det, men alligevel når du er så tæt på termin og måske er du bare typen der ikke får de store smerter ved veerne.. (hvis man da kan undgå det, men hvorfor skulle nogen ikke kunne det)...

Jeg tror faktisk jeg ville ringe og spørge min jdm hvad grunden kan være til at de ikke har tjekket det, når du nu har veer... Meen jeg er nok også et pylrehovede -og nysgerrig om der vitterlig er ved at ske noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.